ئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری باغملک مطرح کرد
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری باغملک گفت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار از همه علاقه‌مندان به فعالیت در این عرصه دعوت می‌کند.
کد خبر: ۵۹۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 23 April 2018

جهانگیر پیروزاده اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ابلاغیه بانک مرکزی ایران مبنی ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی و حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از همه علاقه‌مندان به فعالیت در این عرصه دعوت می‌کند.

وی افزود: در همین راستا اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری باغملک از همه مالکان، صنعت‌گران، هتل داران، رستوران‌داران و فعالان در حوزه گردشگری و توریست و کسانی که به این حوزه‌ها علاقه‌مند هستند جهت ثبت‌نام در سامانه کارا برای استفاده از تسهیلات دولت در حوزه‌های فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دعوت به عمل می‌آورد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری باغملک گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه بوم گردی، رستوران‌ها و اقامتگاه‌ها نقش مهمی در اقتصاد آینده شهرستان باغملک و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهد داشت.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار