معاون فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در این شهرستان گفت: در حال حاضر دید افقی در فرودگاه آبادان به شکلی است که مشکلی برای ورود و خروج پروازها وجود ندارد و پروازها در حال انجام هستند.
کد خبر: ۵۹۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 23 April 2018

احسان الواری نژاد اظهار کرد: امروز شاهد پدیده گرد و غبار در آبادان هستیم اما با توجه به این وضعیت، شرایط به شکلی است که یک پرواز حدود 30 دقیقه پیش در آبادان به زمین نشست.

وی با بیان این‌که در حال حاضر دید افقی در فرودگاه آبادان 4 کیلومتر است، افزود: یک پرواز نیز تا دقایقی دیگر وارد فرودگاه آبادان می‌شود و مشکلی برای نشستن در فرودگاه آبادان ندارد.

معاون فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان تصریح کرد: بعد از ظهر امروز نیز حدود 5 تا 6 پرواز در فرودگاه آبادان انجام خواهد شد اما با توجه به شرایط و وضعیت جوی در حال حاضر نمی‌توان در خصوص لغو و یا انجام شدن آن‌ها اظهارنظر کرد.

الواری نژاد با اشاره به این‌که برای تامین ایمنی مسافر تصمیم به لغو پروازها در شرایط نامناسب جوی گرفته می‌شود، گفت: تجربه نشان داده است که هرچه به سمت غروب پیش برویم، شرایط جوی بهتر می‌شود و امیدواریم مشکلی برای پروازها در فرودگاه آبادان به وجود نیاید.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار