رزمی‌کاران خوزستانی به رقابت‌های قهرمانی کیک‌بوکسینگ WKA‌ آسیا اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 24 April 2018

علی مرادحسینی، مسوول کمیته کیک‌بوکسینگ WKA هیات ورزش‌های رزمی استان اظهارکرد: این رقابت‌ها از پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه در شهر بیروت کشور لبنان برگزار خواهد شد که 9 ورزشکار خانم و آقا از خوزستان همراه با تیم‌ملی عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

وی با بیان این‌که تیم‌ملی ایران با 26 ورزشکار خانم و آقا در این پیکارها حضور پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: خود من به عنوان مربی تیم‌ملی آقایان و خانم شکیبا افشاری‌مقدم به عنوان مربی تیم‌ملی بانوان و مراد امیدی‌بیرگانی به عنوان سرپرست تیم‌ملی از استان عازم این رقابت‌ها می‌شویم. همچنین مهدی کاظمی، ‌رضا گودرزی‌بختیاری‌وند، داوود کایدانی، علیرضا هزارسی‌موری، فاطمه عسگری، فاطمه محمدپور، نازنین درویشی و نگین و نگار سادات‌‌هاشمیان از استان همراه با تیم‌ملی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

مسوول کمیته کیک‌بوکسینگ WKA هیات ورزش‌های خوزستان با ابراز رضایت از آمادگی ورزشکاران اعزامی استان به این رویداد آسیایی، گفت: این ورزشکاران پنج مرحله اردو را در مدت شش ماه پشت سر گذاشته‌اند و از نظر فنی در شرایط خوبی هستند اما از نظر روحی وضعیت خوبی ندارند زیرا با هزینه خودشان به این مسابقات اعزام می‌شوند و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیچ ارگان دیگری کمک مالی به آن‌ها نداشته است.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: بیشتر ورزشکاران اعزامی استان و تیم‌ملی از عنوان‌دارهای ایران محسوب می‌شوند. در کل تیم‌ملی شرایط بسیار خوبی قرار دارد و همچنین پیش‌بینی می‌کنم که خوزستانی‌ها با دست پر از این مسابقات برگردند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار