مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست خوزستان:
مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست خوزستان گفت: دو نفر از محیط‌بانان که دچار آسیب‌دیدگی کمتری شدند در بیمارستان دزفول تحت مراقب هستند و نفر سوم جهت عمل جراحی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل‌شده است.
کد خبر: ۵۹۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 23 April 2018

احمدرضا لاهیجان زاده اظهار کرد: سه نفر از محیط‌بانان دیروز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که دو نفر از این محیط‌بانان از ناحیه دست و بازو آسیب دیدند که در بیمارستان شوش درمان اولیه صورت گرفت و بعدازآن به بیمارستان شهید گنجویان دزفول منتقل شدند و در این بیمارستان تحت نظر پزشکان در حال مداوا هستند.

وی افزود: در دیداری که با پزشکان معالج این دو محیط‌بان داشتیم اعلام کردند که در حال حاضر خطری این دو نفر را تهدید نمی‌کند و شرایط رضایت‌بخشی دارند که با استراحت و مراقبت‌های لازم رو به بهبودی خواهند رفت.

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست خوزستان در رابطه با وضعیت نفر سوم از این محیط‌بانان گفت: گلوله به محل اتصال بازو و کتف این محیط‌بان اصابت کرده که دچار آسیب‌دیدگی شدید شده است و برای انجام عمل جراحی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل‌شده است و فردا صبح عمل جراحی صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: پیگیری‌های لازم برای دستگیری شکارچیان غیرمجازی که محیط‌بانان را مجروح کردند در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی قرارگرفته است ولی تاکنون دستگیر نشده‌اند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: محیطبان کرخه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار