دبیر انجمن علمی دانشجویی گرافیک دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: نمایشگاه بین‌المللی پوستر به مناسبت هفته گرافیک تا پنجم اردیبهشت در این دانشگاه برپا است.
کد خبر: ۵۹۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 24 April 2018

 

برپایی نمایشگاه بین‌المللی پوستر در دانشگاه شهید چمران اهواز

محمدرضا نقنایی‌زاده اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی گرافیک (27 آوریل) مصادف با هفتم اردیبهشت، این انجمن هفته‌ای را به عنوان هفته گرافیک اهواز در نظر گرفته است که در روز جهانی گرافیک خاتمه می‌یابد و در این هفته برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به همین مناسبت نمایشگاه بین‌المللی پوستر از روز گذشته (یکشنبه) در نگارخانه مهر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برپا شده است و تا پنجم اردیبهشت برقرار خواهد بود.

دبیر انجمن علمی دانشجویی گرافیک دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: طی فراخوانی که اعلام شد، آثاری از طراحان داخل و خارج از کشور دریافت شد و در مجموع آثار 28 طراح گرافیک از 17 کشور جهان در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده شده است.

نقنایی‌زاده تصریح کرد: بازدید از نمایشگاه هفته گرافیک اهواز برای عموم مردم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند در ایام برپایی نمایشگاه از ساعت 10 تا 18 برای بازدید به نگارخانه مهر دانشگاه مراجعه کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار