نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه از افراط و تفریط در جامعه باید خودداری کرد گفت: سرمایه انسانی کشور نباید به‌دلیل مسائل جناحی کنار گذاشته شود.
کد خبر: ۵۹۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹ 24 April 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در جمع تعدادی از نخبگان جامعه دانشگاهی استان کرمان اظهار‌داشت: نخبگان جامعه که بسیار هم تاثیرگذارند از افراط و تفریط گذشته‌اند و در مجموع از افراط و تفریط در جامعه باید خودداری کرد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان دارای ظرفیت نیروی انسانی عظیمی است که کمتر از آن بهره برده است گفت: امام راحل تا زمانی که نیروی انقلاب اسلامی را به کار نگرفت نتوانست انقلاب را به پیروزی برساند و در هر کاری نیروی انسانی متخصص لازم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه یک مدیر باید اختیارات کافی داشته باشد تا بتواند در حوزه کاری خود خوب عمل کند افزود: ملیت‌گرایی از عواملی است که باعث عقب‌رفت شده و از توسعه جلوگیری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم نباید معطوف به یک جریان خاص و یا یک گروه خاص باشد، خاطر‌نشان کرد: سلیقه‌های مختلف در هر موضوعی وجود دارد که باید شنیده و دیده شود اما باید با هم‌افزایی مسیر توسعه استان را طی کرد.

علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: مکتب تشیع یک مکتب عظیم الهی است که از مشترکات همه ما است و اینکه در دفاع مقدس ما موفق شدیم به این دلیل بود که برای دفاع از مکتب اهل بیت‌(ع) همه پای کار بودند و در سایر موارد هم باید مشترکات را در نظر گرفت و از دعوا بر سر تفاوت‌ها جلوگیری کرد.

وی افزود: دعواهای سیاسی مانع پیشرفت است و اگر این دعواها باعث شود که مانع پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی شویم، مطمئن باشید در قیامت جوابگوی شهیدان باید باشیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه از هر تنشی در مسیر توسعه باید خودداری کرد و در جریانات سیاسی تقوا را رعایت کنید گفت: نباید اینگونه باشد که با ورود یک رئیس تمام نیروهای جناحی کنار گذاشته شود و سرمایه انسانی کشور به‌دلیل مسائل جناحی کنار گذاشته شود زیرا که این با مبانی دینی و اسلامی مغایرت دارد.

وی با اشاره به اینکه نباید گیر مسائل الکی در کشور باشیم تصریح کرد: اینکه از وی‌آی‌پی بیاییم و از وی‌آی‌پی خارج بشویم و یا اینگونه مسائل مدنظر یک مدیر باشد که برای کلاس کاری با فلان ماشین رفت و آمد کنند، چه ارزشی دارد؟ مدیر که نباید به مردم پز بدهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه باید جامعه فرهنگی و نخبه استان به یک گفتمان واحد برسد و خدا را در همه کارها در نظر گرفت تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص در استان بهره گرفت و از سیاسی‌کاری با رعایت تقوا دوری کرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار