رئیس اورژانس خوزستان مطرح کرد
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با بیان اینکه درکلان شهر اهواز بر اساس ضریب جمعیتی باید 27 پایگاه شهری داشته باشد، گفت: 10 پایگاه تاکنون افتتاح نشده و مشکلات زیادی در این حوزه برای ما ایجاد کرده است.
کد خبر: ۵۹۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 24 April 2018

شهریار میرخشتی پیش از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان که محل سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در نوروز 97 نسبت به نوروز 96 حدود 2/68 درصد افزایش تعداد ماموریت داشتیم، اظهار کرد: در سال 96 در ایام نوروز تعداد 2هزارو 796 ماموریت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی و در استان 5هزار 296 مورد بود که این آمار در سال 975هزارو 386مورد شد.

به گزارش"تابناک" وی افزود: در بحث کلی تصادفات در ماموریت های تصادفی در سال 95 تعداد 25هزارو 21مورد داشتیم که این آمار در سال 96 به 25 هزارو 979 رسیده است.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با ابراز تاسف از اینکه درکلان شهر اهواز بر اساس ضریب جمعیتی باید 27 پایگاه شهری داشته باشد اما تنها از 17 پایگاه بهره می‌برد، گفت: 10 پایگاه تاکنون افتتاح نشده و مشکلات زیادی در این حوزه برای ما ایجاد کرده است.

میرخشتی بیان کرد: طبق استاندارد های کشوری هر پایگاه شهری باید 2 آمبولانش داشته باشد، این در حالی است که هیچکدام کدام از پایگاه‌ها دو آمبولانس ندارد.

وی افزود: در کلان شهرها نیز هر پایگاه شهری باید از یک عدد موتورلانس برخوردار باشد اما ما در کل اهواز تنها یک موتورلانس داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار