معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: توسعه جزیره کیش فقط درحوزه‌های فیزیکی و فضا محور نیست و باید زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و قابلیت‌های کسب دانش وکاربرد آن را ارتقاء دهیم.
کد خبر: ۵۹۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ 24 April 2018

به گزارش تابناک : محمد رضا سعیدی در مراسم نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات وارتباطات کیش  با اشاره به قابلیت های انطباقی برای همگام شدن با تحولات امروز جهان گفت: کسب قابلیت های انطباقی شرط موفقیت درتحولات امروز جهان است.
معاون اقتصادي سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اينكه در جهان امروز با سرعت روزافزون پيشرفت در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات روبرو هستيم گفت: در عصر اطلاعات و انقلاب چهارم صنعتي و شاهد حضور جنبه هاي مختلفي مانند هوش مصنوعي و ماشين ها و تجهيزات هوشمند هستيم.
محمدرضا سعيدي افزود: اين پديده فرصت ها وتهديدهاي فراواني براي ما به همراه دارد.
وی گفت: شروط لازم برای داشتن قابلیت انطباق فاکتورهای مختلفی است که می توان از مهمترین آن به توانایی شناسایی دانش و فرصت های خارج از سازمان ، تفسیر این دانش، قراردادن این دانش درنقاط مختلف سازمان وامکان رجوع به آن و درنهایت به کارگیری این دانش است.
سعیدی با بیان اینکه اگردرحوزه فناوری اطلاعات  تلاش کافی بکنیم می توانیم فاصله خود را با جهان کم کنیم افزود: درجزیره کیش از برگزاری این رویدادها درحوزه فناوری اطلاعات استقبال می کنیم .
 وی درپایان ابراز امیدواری کرد با همکاری دست اندرکاران این حوزه جزیره کیش با ارتقاء بسترهای اینترنتی ، درحوزه فناوری اطلاعات وارتباطات درکشور پیشرو باشد و با بهره گیری از توانمندیهای متخصصان در زمینه اکوسیستم های هوشمند نیز موفق عمل کند.
اولین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات وارتباطات با عنوان کیتکس 2018 در فضایی به وسعت 7 هزار مترمربع درمرکز بین المللی نمایشگاههای کیش میزبان علاقمندان است. 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار