فرماندار هندیجان با اشاره به وضعیت آب شرب در این شهرستان گفت: در حال حاضر کیفیت آب شرب هندیجان در مقایسه با گذشته بهبود پیدا کرده و EC آب در این منطقه پایین آمده است و مردم می‌توانند این موضوع را در خانه‌های خود احساس کنند.
کد خبر: ۵۹۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 24 April 2018

کوروش مودت اظهار کرد: حدود 40درصد آب هندیجان از رودخانه کارون تامین می‌شود که دارای شوری مطلوبی است اما حدود 55 درصد آب شهرستان از پشت سد آسک تامین می‌شود و در زمان‌هایی که آب پشت این سد کاهش پیدا می‌کند، EC آب افزایش می‌یابد.

وی افزود: زمانی که EC آب سد آسک افزایش پیدا می‌کند، آب را در دستگاه آب شیرین‌کن شهرستان تصفیه و سپس در اختیار مردم قرار می‌دهیم تا آن‌ها از آب با کیفیت‌تری استفاده کنند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: در روزهای ابتدایی امسال با توجه به تنش‌های آبی که در شهرستان وجود داشت، EC آب مقداری بالا بود اما اکنون وضعیت و کیفیت آب شرب در شهرستان مطلوب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مودت بیان کرد: در حال حاضر کیفیت آب شرب هندیجان در مقایسه با گذشته بهبود پیدا کرده و EC آب در این منطقه پایین آمده است و مردم می‌توانند این موضوع را در خانه‌های خود احساس کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار