رئیس پلیس راه خوزستان:
رئیس پلیس راه خوزستان با انتقاد از اینکه تصمیمات ترافیکی درشهرستان ها از روابط سیاسی تبعیت می‌کند، گفت: مسئولان ما منتظر می‌مانند فلان مسئول چه می‌گوید تا تصمیمات خود را عملی کنند.
کد خبر: ۵۹۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 24 April 2018

رضا دولتشاهی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان که محل سالن اجتماعات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در سال گذشته دربخش فوتی های ناشی از تصادف کاهش داشتیم اظهار کرد: امسال وضعیت ما خیلی بحرانی شده است به گونه ای که در حوزه تصادفات برون شهری افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به تصادفاتی که به صورت جمعی صورت می گیرد، گفت: در ابتدای سال جدید شاهد تصادفاتی بودیک که تعداد 5تا 6 نفر با هم فوت کردند.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به بررسی های صورت گرفته در خصوص علل تصادفات بیان کرد: همه مشکلات ما ناشی از مسائل جاده ای نیست اغلب تصادفات عامل انسانی است که نیاز به فرهنگ سازی جدی و همگانی دارد.

دولتشاهی با بیان اینکه از کارکرد صدا و سیما در بخش ترافیک جاده ای و تصادفات نتیجه‌ای حاصل نشده است، عنوان کرد: صدا و سیما، روزنامه ها، خبرگزاری ها، شبکه های اجتماعی و هر آنچه که در امر اطلاع رسانی می‌توانند کمک کنند در نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی تمام انرژی و تلاش خود را به کاربگیرند.

وی افزود: هر میزان بخواهیم جاده احداث کنیم و نیروهای خود را در جاده مستقر کنیم تا زمانیکه که فرهنگ ترافیک حاکم باشد کاری از پیش نمی‌رود.

دولتشاهی با انتقاد از اینکه تصمیمات ترافیکی درشهرستان ها از روابط سیاسی تبعیت می‌کند، بیان کرد: مسئولان ما منتظر می‌مانند فلان مسئول چه می‌گوید تا تصمیمات خود را عملی کنند.

وی گفت: چه دلیلی وجود دارد که در کمربندی ایذه در فاصله زمانی 6تا7 روز تعداد 6نفر فوت شوند و وقتی پیگر می‌شویم متوجه می شویم این اتفاقات تابع برخی اعمال سلیقه ها است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار