عضو شورای شهر اهواز از پیگیری جهت جلوگیری از عبور گاومیش‌ها در سطح شهر و جلب صاحبان گاومیش‌هایی که در مناطق شهری چرا می‌کنند، خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 25 April 2018

محمدرضا ایزدی با اشاره به دیده شدن گاومیش‌ها در مرکز شهر اهواز اظهار کرد: علی‌رغم اینکه از برخی صاحبان گاومیش‌ها که در مناطقی نزدیک به مرکز شهر سکونت دارند، تعهد گرفته شده بود که دیگر گاومیش‌ها را در سطح شهر رها نکنند اما همچنان شاهد عبور گاومیش‌ها از پارک ساحلی اهواز و پل پنجم تا مرکز شهر هستیم.

وی افزود: در یک مورد که پیش از این مشاهده شده بود، از سوی دادستان اهواز حکم جلب چوپان گاومیش‌ها صادر شده بود ولی به دلیل اینکه در این خصوص اقدام نشد، در حال حاضر مهلت این حکم به پایان رسیده است اما قرار بر این است که مجددا حکم جلب صاحبان این گاومیش‌ها گرفته و با آن‌ها برخورد شود.

ایزدی با بیان اینکه صاحبان گاومیش‌ها این دام‌ها را برای چرا به حاشیه رودخانه کارون در مرکز شهر می‌آورند، گفت: بیشتر عبور این گاومیش‌ها در منطقه چهار و یک شهر اهواز انجام می‌شود. چند روز پیش نیز دیده شد که گله‌ای از گاومیش‌ها از میدان دانشگاه به سمت پل پنجم و پل کابلی عبور می‌کردند.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: باید خودمان برای فرهنگ شهروندی ارزش قائل شویم تا شاهد چنین مواردی نباشیم زیرا در چنین مواقعی شهرداری مجبور می‌شود که با حکم دادستان وارد شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: شهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار