نخستین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی خوزستان با حضور غرفه‎های مختلف کارآفرین از جمله اداره‎ کل میراث فرهنگی استان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح شد.
کد خبر: ۵۹۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 24 April 2018

 

حضور میراث فرهنگی خوزستان در نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی

این نمایشگاه شب گذشته (سوم اردیبهشت 97) با حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، نبی‎الله خون‎میرزایی، فرماندار اهواز، تنی چند از فرمانداران استان و تعدادی از مسئولان استانی افتتاح شد.

اداره‎ کل میراث فرهنگی خوزستان با هدف معرفی دستاوردهای این اداره و بسترهای ایجادشده برای سرمایه‎گذاری در سه بخش، شامل صنایع دستی، سرمایه‎گذاری و گردشگری در نمایشگاه حاضر است.

همچنین اتحادیه صنایع دستی استان به همراه تعدادی از بانوان هنرمند صنایع دستی در بخش بانوان کارآفرین استان حضور یافته‎اند.

در بخش‎های دیگر نمایشگاه نیز کارآفرینان صنایع دستی از شهرستان‎های مختلف استان به معرفی حوزه خود و نحوه ورود به این عرصه می‎پردازند.

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی خوزستان با هدف معرفی بسترهای ایجادشده برای سرمایه‎گذاری و دستاوردهای ایجاد اشتغال توسط استانداری خوزستان برپا شده و تا ششم اردیبهشت‎ سال جاری از ساعت 19 تا 23 آماده میزبانی از علاقه‎مندان و بازدیدکنندگان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار