مدیر روابط عمومی بهزیستی خوزستان:
مدیر روابط عمومی بهزیستی خوزستان گفت: سه کودک ماهشهری که از سوی پدر و نامادری خود مورد آزار قرار گرفته بودند، هم اکنون نزد عمومی خود نگهداری می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 25 April 2018

مهرداد بهادری اظهار کرد: کودکان ماهشهری که توسط پدر و نامادری خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند، هم اکنون نزد عموی خود نگهداری می‌شوند.

بهادری عنوان کرد: فاطمه ۱۲ ساله، ام‌البنین هشت‌ساله و علی‌اکبر پنج‌ساله سه کودک از سوی والدینشان هستند که مورد آزار و اذیت و شکنجه جسمی و روحی قرار گرفته‌اند و حتی به تغذیه و تحصیل کودکان نیز رسیدگی نمی‌شده است.

وی در واکنش به اینکه چرا از این کودکان در بهزیستی نگهداری نمی‌شود، گفت: باید حکم دادستانی صادر شود و بدون حکم قضایی این کار امکان‌پذیر نیست.

مدیر روابط عمومی بهزیستی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر وضع روحی و جسمی این کودکان از سوی روانشناسان و مددکاران پیگیری می‌شود و این وضعیت تا زمان ساماندهی کامل آنها استمرار دارد.

بهادری در پایان بیان کرد: مداخلات روانی و اجتماعی نیز از سوی اورژانس اجتماعی برای این کودکان در حال انجام است.

این در حالی است که فرماندار بندر ماهشهر در رابطه با یک مورد کودک‌آزاری در شهرک طالقانی این شهرستان اعلام کرد: در جریان این کودک‌آزاری، دستگاه قضایی با جدیت و به‌سرعت ورود کرد و پدر خانواده در روز اول حادثه اقرار به ارتکاب جرم کرده بود، دستگیر و راهی زندان شد.

محسن بیرانوند افزود: نامادری نیز که تحت تعقیب قرار گرفته بود روز گذشته دستگیر شد و در حال حاضر تحت قرار است.

وی در ادامه با بیان اینکه تحقیقات این پرونده در حال انجام است، بیان کرد: حکم پدر خانواده در حال حاضر صادر نشده است به دلیل اینکه بر اساس شواهد موجود، نامادری بی‌تقصیر نبوده بنابراین تا مشخص شدن دقیق جزئیات جرم، بررسی‌ها ادامه خواهد داشت.

طبق اخبار منتشره سه کودک حدود ۱۲ و ۹ و ۶ ساله در منزل شخصی خانواده در حیاط خانه حبس شده و توسط پدر و نامادری خود مورد آزار و اذیت و ضرب‌وجرح قرار می‌گرفتند. دست دختر بزرگ‌تر به‌وسیله چکش شکسته شده است که پس از اطلاع همسایه‌ها، موضوع به نیروی انتظامی و فوریت‌های پزشکی اطلاع داده شده و مورد پیگیری قرار گرفت.

این کودکان حاصل دو ازدواج پیشین پدر خانواده هستند که مادر دو کودک (همسر دوم) فوت شده و مادر دخترک سوم، پیش از این طلاق گرفته است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار