آیت‌الله سعیدی:
تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) گفت: دشمن به دنبال هجمه فرهنگی به نسل جوان کشور است و از این جهت باید امید بخشی در جوانان تقویت شود.
کد خبر: ۵۹۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ 25 April 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دفتر تولیت حرم مطهر در قم، بیان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی و از شروع حرکت امام راحل، جوانان فعالیت خوبی در پیروزی انقلاب داشتند و هویت جوانان در مساجد شکل گرفت.

وی با بیان اینکه انتخاب هفته جوان به عنوان الگو گیری از سیره حضرت علی اکبر(ع) پیام خوبی برای جوانان دارد تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران در تنظیم هفته ها به دنبال نمادها بوده اند که انتخاب ولادت حصرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان پیامدهای مناسبی از جمله ولایت مداری و جهادطلبی دارد.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه وضعیت جوانان رشد خوبی طی چند سال گذشته داشته است و باید از ظرفیت آنان در برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بهره برد، ادامه داد: جوانان باید دست پروده مکتب اهل بیت(ع) باشند و برای اهداف بزرگ نظام بسیج شوند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه به قشر جوان گفت: دشمنان به شدت بر روی این جوانان متمرکز شده اند و به دنبال هجمه های فرهنگی هستند از این رو باید امید بخشی در جوانان تقویت شود.

سعیدی افزود: مقام معظم رهبری امسال در به بکارگیری جوانان تاکید کردند، چرا که اگر زمینه کار برای جوانان بسترسازی شود به سراغ هجمه های فرهنگی دشمنان نخواهند رفت.

وی تصریح کرد: جوانان به عنوان سرمایه های عظیم کشورمان انرژی متراکم دارند و طبق گزارش های مختلف جوانان با شور و شوق در برنامه های مختلف مناسبی و فعالیت های جهادی در مناطق محروم شرکت می کنند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با بیان این که در این آستان مقدس آماده آسیب زدایی در جامعه هستیم، گفت: در حرم حضرت .معصومه(س) 120 هزار قرآن آموز تربیت شده اند و برنامه های مختلف فرهنگی و معرفتی برگزار شده است

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار