مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از شرکت سه هزار و 515 داوطلب در خرمشهر برای رقابت در آزمون کارشناسی ارشد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 25 April 2018

کمال قانمی اظهار کرد: امسال سه هزار و 515 داوطلب؛ شامل یک هزار و 713 خانم و یک هزار و 799 آقا در خرمشهر در آزمون کارشناسی ارشد به رقابت خواهند پرداخت. آمار شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته حدود 300 نفر کاهش داشته است.

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد در سه نیم‌روز (پنج‌شنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار خواهد شد. در نوبت صبح پنج‌شنبه، یک هزار و 453 نفر شامل 668 آقا و 785 خانم در دو دانشکده مهندسی دریا و دانشکده اقتصاد دریا به رقابت می‌پردازند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: پنج‌شنبه عصر 513 داوطلب شامل 189 خانم و 324 آقا در دانشکده اقتصاد دریا به رقابت می‌پردازند. جمعه صبح نیز یک هزار و 546 داوطلب شامل 739 خانم و 807 مرد در دانشکده مهندسی دریا و دانشکده اقتصاد دریا در آزمون شرکت خواهند کرد.

قانمی تصریح کرد: باجه رفع نقص نیز از صبح روز گذشته (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه) در دانشکده علوم دریایی کار خود را آغاز کرده است و داوطلبان می‌توانند برای رفع نقص کارت‌های ورود به جلسه خود تا امروز (چهارشنبه) به این باجه مراجعه کنند. این باجه از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر و از ساعت 14 تا 18 عصر فعال خواهند بود.

وی تاکید کرد: برای حضور در جلسه همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی عکس‌دار الزامی است. از داوطلبان می‌خواهیم از آوردن موبایل و وسایل سمعی بصری خودداری کنند و تنها مداد، پاک‌کن و وسایل ضروری را همراه داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار