شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل از تسریع یافتن روند اجرایی پروژه‌های عمرانی و گردشگری دریاچه شورابیل خبر داد و گفت: با بهره‌برداری مناسب از پروژه‌های نیمه تمام این منطقه توریستی و تفریحی به شکل مناسبی آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 25 April 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه سیاست‌گذاری منطقه نمونه گردشگری شورابیل تصریح کرد: با نزدیک شدن به تعطیلات عید فطر و فصل تابستان به منظور استقبال از مسافران و گردشگران در این فصل، ضروری است روند اجرایی عملیات پروژه‌های عمرانی و گردشگری تسریع شده و پروژه‌های نیمه‌تمام آماده بهره‌برداری باشد.

وی ضمن بررسی مصوبات اجرا شده و اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌ها بیان کرد: نه تنها بایستی پروژه‌های نیمه تمام را به منظور تکمیل شدن پیگیری کرد بلکه باید پروژه‌های جدید دیگر را نیز برای اجرایی شدن در دستور کار قرار داد.

شهردار اردبیل از کاشت بیش از یک هزار اصله درخت کاج به منظور توسعه فضای سبز و زیباسازی شورابیل در روزهای آتی در این منطقه خبر داد و افزود: طرح آب نمای «پرده نمایش» در ورودی جدید شورابیل در کمیسیون زیباسازی تصویب شده که به مرحله اجرا درخواهد آمد.

لطف‌اللهیان با تأکید بر اجرای نورپردازی در ورودی جدید شورابیل، گفت: با توجه به زیرسازی‌های انجام شده در این پروژه بایستی هرچه سریع‌تر کارهای عمرانی و تأسیساتی آن به اتمام برسد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ایجاد پارک گالری، باغ پرندگان، تفریحات روی آب مانند اتوبوس دریایی، رستوران شناور، زیپ لاین، بهسازی مزار شهدا، چراغ پارک صخره‌ای، راه‌اندازی سیستم صوتی و دوربین‌های مدار بسته، احداث زمین فوتبال، احداث کمپ‌های اقامتی جزء طرح‌هایی است که برخی در حال اجرا بوده و بعضی از این طرح‌ها نیز در سال جاری اجرایی خواهد شد.

لطف‌اللهیان یادآور شد: شورابیل به عنوان یک مجتمع تفریحی و توریستی دارای قابلیت‌های بیشماری بوده و با توجه به این که این منطقه جزء عناصر ارزشی اردبیل است، می‌تواند با توسعه خود و جذب گردشگران و افزایش ماندگاری آن‌ها در توسعه استان سهیم باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار