سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان نسبت به این اقدام باشگاه که قرار است تیمش را بدون اردوی پیش از بازی و در همان روز دیدار با نفت آبادان راهی این شهرستان کند واکنش نشان داد و گفت: تیم‌های محلی و زمین خاکی هم به این صورت نیستند و این موضوع برای من قابل هضم نیست.
کد خبر: ۵۹۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 26 April 2018

عبدالله ویسی در پاسخ به این سوال که گویا قرار است برای دیدار در هفته پایانی مقابل نفت آبادان در همان روز مسابقه به این شهرستان سفر کنید و اردوی پیش از بازی نداشته باشید؟ اظهار کرد: بله من هم این موضوع را در رسانه‌ها خوانده‌ام. این همه در طول فصل به ما بی‌احترامی کردند و چیزی نگفتیم و تمام این موارد را تحمل کردیم اما دیگر این که بخواهیم روز بازی به آبادان برویم را تحمل نمی‌کنیم و این قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: بازیکنانم به خاطر تعهد به باشگاه و همچنین مردم خوزستان در پنج دیدار پایانی لیگ مانند یک قهرمان جنگیدند و با کسب 10 امتیاز از این پنج بازی، در نهایت در لیگ ماندگار شدیم. ما خودمان در لیگ ماندیم، نه اینکه نتایج دیگر تیم‌ها در این ماندن تاثیر گذاشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: مگر ما تیم‌ زمین خاکی یا محلی هستیم که قرار است ما را روز مسابقه و بدون داشتن اردوی پیش از بازی به مسابقه بفرستند؟ اصلا این موضوع را قبول نمی‌کنیم و معنی ندارد که به خاطر این که هزینه‌ها کمتر شود، این کار را انجام دهند. تا کی باید این مسایل را تحمل کنیم؟

وی خاطرنشان‌کرد: به جای این که به بازیکنان برای نگه داشتن تیم در لیگ برتر پاداش بدهند، می‌گویند روز بازی به آبادان بروید. هیچ جای دنیا این‌گونه نیست ولی ما این موضوع را هم، در استقلال خوزستان دیدیم.

ویسی تاکید کرد: ما قول داده بودیم که در لیگ برتر آن هم با وجود شرایط نامناسبی که داشتیم، بمانیم و خدا را شکر می‌کنم که این مهم محقق شد اما این رفتار آن ها که قرار است ما را روز مسابقه به آبادان بفرستند، برایم قابل هضم نیست و این دیگر شاهکار است؛ حالا مردم قضاوت کنند که ما با چه سختی کار کردیم تا تیم در لیگ برتر ماند.

وی عنوان کرد: اگر قرار است روز بازی به آبادان برویم، پس جلسه پیش از بازی چه می‌شود؟ مگر نباید بازیکنان شب قبل از بازی پیش سرمربی خود باشند؟ حالا آمدیم تیم روز بازی اعزام شد و مشکلی برای اتوبوس پیش آمد، آن موقع ما باید چگونه خودمان را به بازی برسانیم؟ به‌ هر حال جاده است و هزار اتفاق؛ درست نیست که همان روز بازی به آبادان برویم و تیم باید استراحت داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار