رییس هیات:
رییس هیات والیبال خوزستان با بیان این که چرا اکنون باید دغدغه ما صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر باشد و چرا دغدغه والیبال را نداریم، گفت: والیبال خوزستان از دهه هشتاد واقعا به کما رفت.
کد خبر: ۵۹۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 26 April 2018

سعید شاهرخی در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال 97 که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در دهه هشتاد والیبال خوزستان سرآمد کشور بود؛ دو تیم در لیگ برتر آقایان و بانوان کشور و همچنین شش تیم در لیگ دسته یک کشور داشتیم. حتی تیم هندیجان نیز در دسته یک کشور حضور داشت.

وی بیان کرد: بعد از دهه هشتاد نیز واقعا والیبال خوزستان به کما رفت و خبری از آن نبود؛ داوران و مربیان کار نمی کردند و خبری از تماشاگران هم نبود و این اتفاقات در حالی رخ داد که والیبال ایران جهانی شده است و حتی فکر می کنم طرفداران آن بیشتر از فوتبال هستند و چرا باید خوزستان با این پتانسیل و این که بعد از تهران دو بازیکن در تیم ملی دارد و محمد موسوی نیز بهترین مدافع مسابقات جهانی شناخه می شود، والیبال نداشته باشد.

رییس هیات والیبال خوزستان گفت: خانواده ها دوست دارند وقتی فرزندان شان وارد این رشته می شوند در لیگ برتر کار کنند. آمار بیمه شدگان ما بیشتر شده است و به نظر من حیف است که والیبال خوزستان در لیگ برتر نماینده ای نداشته باشد و جای این استان در این رقابت ها خالی است.

وی عنوان کرد: از شرکت ها از جمله فولاد و همچنین منطقه آزاد اروند می خواهم که در این زمینه به ما کمک کنند. ما حتی در سال 96 نتوانستیم یک میزبانی مسابقات امیدهای کشور را داشته باشیم، البته ارتباط بسیار خوبی با فدراسیون داریم و اگر ابزار کار فراهم باشد، می توانیم شرایط بهتری داشته باشیم. چرا باید دغدغه ما اکنون صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر باشد و چرا دغدغه والیبال را نداریم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار