استاندار قزوین در دیدار با مردم روستای گازرخان:
استاندار قزوین در جمع اهالی روستای گازرخان در الموت شرقی: توجه به توسعه گردشگری از اولویت های اقتصادی استان است که بدون مشارکت مردم به نتیجه نمی رسد.
کد خبر: ۵۹۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 26 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در دیدار با مردم روستای گازرخان واقع در بخش رودبار الموت شرقی اظهار کرد: باید مسائل و مشکلات گردشگری استان به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد زیرا توسعه این امر نقش مستقیمی در اشتغالزایی و رونق اقتصادی دارد. 

وی هدف خود از سفر به منطقه الموت را بررسی و آشنایی با ظرفیت های گردشگری این بخش دانست و ادامه داد: ما باید بیش از پیش در حوزه اشتغال فعالیت کنیم و در این راه به بحث گردشگری که در دنیای امروز جای نفت و اسلحه را گرفته و به تجارت نخست جهان تبدل شده، توجه جدی به عمل آوریم. 

به گفته استاندار قزوین، از جاذبه های بکر طبیعی و گردشگری به همراه آئین ها و سنت های منطقه الموت باید بهتر و بیشتر از گذشته جهت جذب گردشگر بهره برداری کنیم. 

زاهدی با بیان اینکه سرمای بی سابقه اخیر خسارت های فراوانی را به بار آورده، افزود: 23 استان کشور از جمله قزوین بیش از 140 هزار میلیارد ریال از پدیده سرمازدگی خسارت دیده اند. 

وی با اشاره به اینکه حوادث طبیعی همواره غیرقابل پیش بینی بوده، گفت: کشاورزان ما همیشه باید به سمت اصلاح الگوی کشت و پیش بینی راه هایی برای جلوگیری از سرمازدگی پیش بروند. 

استاندار قزوین با بیان اینکه پیگیری هایی برای پرداخت خسارت در سطح کشور انجام شده، ادامه داد: کشاورزانی که بیمه محصولات کشاورزی داشته اند تا تیرماه خسارت های خود را دریافت کرده و به آن دسته که فاقد بیمه بوده اند از طریق استمهال وام، پرداخت وام های جدید و بخشش جریمه ها کمک می شود. 

زاهدی بیان کرد: البته همه خسارت های وارد شده به کشاورزان قابل جبران نبوده زیرا این پدیده هم خسارت های مادی و هم روانی بر کشاورزان برجای گذاشته که باید در سال های آینده بتوانیم کمک های بیشتری داشته باشیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار