رئیس جهاد دانشگاهی استان:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است جاذبه‌های طبیعی و پیشینۀ کارآفرینی و تولیدابزار استان به طور مداوم معرفی شوند.
کد خبر: ۵۹۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 26 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- وحید خلیلی در بازدید از موزۀ صنعت فرخشهر یکی از کانون‌های بوم‌گردی این شهر، با اشاره به لزوم معرفی همه ظرفیت‌های گردشگرپذیر استان، اظهار کرد: لازم است در کنار معرفی جاذبه‌های طبیعی استان، ظرفیت‌ها و پیشینۀ کارآفرینی و ابزارتولید استان هم به نمایش داده شود که موزۀ صنعت فرخشهر نماد بارز این امر است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اقدامات اولیه برای راه‌‎اندازی مرکز تخصصی گردشگری در جهاد دانشگاهی استان، تصریح کرد: استان دارای ظرفیت طبیعت‌گردی و گردشگری فراوان است که باید به درستی از این مزیت استانی بهره برد.
وی افزود: دو پیش‌رویداد استارت‌آپ گردشگری استان در سال گذشته با حضور عباس برزگر و عرفان فکری، دو فعال عرصه گردشگری کشور برگزار شد و رویداد اصلی آن با هدف پیوند بین ایده پردازان و سرمایه گذارن بخش گردشگری استان در آینده برگزار خواهد شد.
خلیلی با تاکید بر اینکه معرفی نقاط گردشگری، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان از اهدافی است که جهاد دانشگاهی آن را دنبال می‌کند، افزود: برای این منظور اقدامات اولیه برای راه اندازی مرکز تخصصی گردگشری و فناوری‌های نوین مربوطه درجهاد دانشگاهی استان انجام شده است. 
وی تصریح کرد: مرکز گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ تهران و دیگر مراکز تحقیقاتی جهاد دانشگاهی کشور پشتیبانان خوبی برای انجام طرح‌های گردشگری جهاد دانشگاهی در استان هستند.
وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی با اجرای الگوی طرح نوین مشاغل خانگی در استان و توسعه فعالیت‌های خویش در حوزه گردشگری در تلاش است تا قدم موثری برای ایجاد اشتغال در استان بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار