/هفته پایانی لیگ برتر فوتبال/
نفت آبادان در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال کشور پذیرای استقلال خوزستان است و فولاد برابر تراکتورسازی قرار می گیرد.
کد خبر: ۵۹۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 26 April 2018

در هفته سی ام لیگ برتر داربی خوزستان بین دو تیم نفت آبادان و استقلال خوزستان برگزار می شود و فولاد در خانه پذیرای تراکتورسازی است.

فولاد – تراکتورسازی

فولادی ها که امسال فصل را خوب شروع کردند و هفته ها در بالای جدول قرار داشتند اما در ادامه به دلیل از دست دادن امتیازات آن هم در دیدارهای حساس، کم کم از رده های بالایی جدول جدا شدند و اکنون با 44 امتیاز در رده هفتم قرار دارند.

شاگردان پورموسوی برای این که فصل را خوب به پایان برسانند، در دیدار فردا برابر تراکتورسازی به سه امتیاز این بازی خانگی فکر می کنند، البته حریف تبریزی آن ها هم که در فصل جاری کم فروغ ظاهر شد نیز هدفی همچون فولاد دارد و می خواهد پایانی خوش در لیگ برتر داشته باشد.

فولاد اگر در این بازی به برتری برسد و تیم های بالاسری آن یعنی پیکان و پارس جنوبی نیز در دیدارهای خود موفق به کسب امتیازات لازم نشوند، این تیم می تواند از رده هفتم به رده پنجم برسد.

این بازی از ساعت 17 فردا (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

نفت آبادان – استقلال خوزستان

طلایی پوشان آبادانی که امسال نسبت به سال های قبلی منسجم و با ثبات تر کار کردند، اکنون در رده هشتم قرار دارند، جایگاهی تک رقمی که از ابتدای فصل تنها هدف این تیم بود، هرچند که باتوجه به نفرات خوبی که امسال برای نفت آبادان به میدان رفتند، این انتظار می رفت که این تیم به سهیمه آسیایی هم برسد.

استقلال خوزستان هم که با برد ارزشمند هفته گذشته برابر سپاهان خیال خود و خوزستانی ها را از بابت ماندن در لیگ برتر راحت کرد فردا برای پایانی خوش در لیگ، رو در روی نفت آبادانی قرار می گیرد که در حضور هواداران خود تنها به سه امتیاز این بازی خانگی فکر می کند. این دیدار ابتدا قرار بود بدون حضور تماشاگر برگزار شود اما با تصمیم کمیته انضباطی حضور تماشاگران مجاز اعلام شد.

همچنین قرار بود آبی پوشان بدون اردوی پیش از بازی و در همان روز دیدار با نفت آبادان راهی این شهرستان شوند ولی مسوولان باشگاه از این تصمیم خود صرف نظر کردند و قرار است شاگردان ویسی عصر امروز وارد اردو شوند.

نفت آبادان از ساعت 19:15 فردا (جمعه) در ورزشگاه تختی این شهر میزبان استقلال خوزستان است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار