مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که امسال عملکرد خوبی داشتیم، گفت: خیلی از تیم‌ها در مقطعی از زمان ,دچار افت می‌شوند و ما هم در مقطعی دچار این موضوع شدیم.
کد خبر: ۵۹۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 26 April 2018

سید سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی، اظهارکرد: در ابتدا جا دارد از تمام خبرنگاران و همچنین صدا و سیما که در فصل جاری لیگ برتر کنار ما بودند و با سوالات فنی و انتقادهای به جای شان به ما کمک کردند، قدردانی کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه فردا با تیم بزرگ، ریشه‌دار و قابل احترام تراکتوسازی بازی داریم، گفت: تراکتورسازی سال خوبی را پشت بر نگذاشت و جایگاه فعلی اش در این حد نیست، هر چند این موضوع از ارزش این تیم کم نمی‌کند.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: مطمئنا فرد یک بازی بسیار خوب را شاهد خواهیم بود و ما دوست داریم فصل را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا تماشاگران و مسئولان از ما راضی باشند و در نهایت جایگاه خوبی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده نیز به کارتان در فولاد ادمه خواهید داد؟ گفت: آقای پورموسوی فصل آینده نیز با این باشگاه قرار دارد و اگر من را هم قابل بداند، در کنار او خواهم بود.

نعمتی‌نژاد درباره غایبان تیمش در دیدار فردا، عنوان کرد: وکیا و بدرقه را به دلیل محرومیت و همچنین شیرزادی، مریدی و حق‌دوست را به دلیل مصدویمت در اختیار نداریم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا که آیا نتایج امسال فولاد برای کادرفنی رضایت بخش بود؟ گفت: امسال عملکرد خوبی داشتیم؛ خیلی از تیم‌ها در مقطعی از زمان دچار افت می‌شوند و ما هم در مقطعی دچار این افت شدیم و نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم تا در نهایت به آنچه می‌خواستیم برسیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی به دلیل این که کاروان تیمش عصر امروز از تبریز راهی اهواز می‌شود، نتوانست در این نشست حضور پیدا کند و پاسخگوی خبرنگاران باشد. همچنین پورموسوی، سرمربی فولاد نیز به نشست خبری نیامد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار