رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در طرح اعطای جهیزیه به نوعروسان به منظور حمایت از تولید داخلی از کالای ایرانی استفاده خواهد شد، گفت: شهرستان ایذه در اجرای طرح اکرام ایتام نسبت به میانگین استانی و کشوری ضعیف عمل کرده است.
کد خبر: ۵۹۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ 26 April 2018

پرویز فتاح ظهر امروز در جمع مددکاران و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ایذه با اشاره به افزایش یافتن میزان اعتبارات اشتغالزایی در این نهاد اظهار کرد: این افزایش به میزان ۹۰ درصدی بوده که با همت دولت و مجلس محقق شد.

به گزارش"تابناک" وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از هدر رفت هزینه باعث کاهش نرخ بیکاری می‌شود افزود: در پی انعقاد تفاهم‌نامه میان استانداری خوزستان با کمیته امداد ۲ هزار مسکن برای مددجویان این نهاد احداث خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه احداث منازل ذکر شده از مصوبات سفر شهرستانی است و از بودجه استان نخواهد بود گفت: برای اعطای جهیزیه به نوعروسان هیچ محدودیتی وجود ندارد و نباید برای دریافت این کالاها کسی در صف انتظار قرار داشته باشد.

فتاح با تاکید بر اینکه جهیزیه نوعروسان به منظور حمایت از تولید کننده داخلی کالاهای نوعروسان از شرکت‌های ایرانی تهیه خواهد شد ادامه داد: با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر ریشه‌کن کردن فقر، افرادی که در نوبت قرار گرفتن در زیر پوشش خدمات کمیته امداد هستند در ماه‌های آینده این امر محقق خواهد شد؛ البته نباید این امر باعث توسعه فقر شود و به صورت هدفمند باشد.

وی با انتقاد از میانگین پرداختی طرح اکرام در شهرستان ایذه و پایین بودن کمک به ایتام در این شهرستان نسبت به میانگین کشوری بیان کرد: این شهرستان باید با همکاری حامیان و مسئولان در این حوزه به میانگین استان و کشور نزدیک شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار