سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید برای کسب سه امتیاز مقابل صنعت نفت به میدان می‌رود.
کد خبر: ۵۹۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 26 April 2018

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادانريال اظهارکرد: این یک بازی تشریفاتی است و خوشحالم که در شرایط سختی به یکدیگر خوردیم. مقابل صنعت نفت و هوادارانش بازی کردن لذت خاصی دارد. ما امیدواریم که یک بازی کاملا خوزستانی را به نمایش بگذاریم تا مردم لذت ببرند. ما برای کسب سه امتیاز این بازی به میدان می‌رویم.

او درپاسخ به این پرسش که آیا در فصل بعدی در لیگ برتر هستید یا خیر؟ گفت: نمی‌دانم شرایطم چه گونه است. یکی دو پیشنهاد نصفه و نیمه دارم ولی هنوز شرایط کاملا مشخص نیست. اولویتم این است که در استقلال خوزستان باشم و یک سال جدید خوب را در کنارشان داشته باشم.

سرمربی تیم فوتبال استنقلال خوزستان در باره مصدومان تیمش در بازی فردا نیز اظهار کرد: چهار پنج نفر مصدوم داریم. جونیورز، بهزاد کریمی، آرام طبع، دانیال ماهینی، اسماعیل شریفات و بهمنیان را در اختیار نداریم.

وی درباره ای نکه قرار است سفیر برزیل بازی فردا را از نزدیک تماشا کند، گفت: از این که سفیر برزیل می‌خواهد بازی برزیل کوچک را ببیند همه خرسندند. این ارتباطات باید بیشتر شود تا همه مردم دنیا بدانند که در ایران شهری است که به آن برزیل کوچک می‌گویند. امیدوارم این حضور خوش یمن باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار