ابراهیم حاتمی کیا عنوان کرد:
کارگردان فیلم «به وقت شام» بر لزوم توجه جدی مسئولان در رفع محرومیت‌ها و مشکلات آبادان تأکید کرد.
کد خبر: ۵۹۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 26 April 2018

 

لزوم توجه جدی مسئولان بر رفع محرومیت‌های آبادان

ابراهیم حاتمی کیا در آئین اکران مردمی فیلم به وقت شام در محل سینما آزادی آبادان گفت: متأسفانه آبادان بسیار مظلوم واقع شده و مسئولان باید برای رفع محرومیت‌ها و مشکلات این شهر توجه بیشتری داشته باشند.

وی از آبادان به عنوان شهر دوم خود نام داد و افزود: آبادان، مظهر مقاومت و ایثار در دوران هشت سال دفاع مقدس است و از این رو سخن گفتن از مقاومت مردمی این شهر بسیار سخت است.

حاتمی کیا اظهار کرد: مردم آبادان نمادی از ایستادگی در برابر دشمن بعثی است که سختی‌های فراوانی را چه در دوران جنگ و چه پس از آن تا به امروز متحمل شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه آبادان مظلوم واقع شده و مسئولان بایستی برای رفع محرومیت‌ها و مشکلات این شهر دقت نظر بیشتری داشته باشند.

کارگردان فیلم به وقت شام با بیان اینکه فیلمش با نگاه خاص و با محوریت گروه تروریستی داعش ساخته شده است، گفت: سعی کردم تا در فیلم به وقت شام واقعیت‌های گروه داعش را با بیان سینما برای مردم به تصویر بکشم.

حاتمی کیا، غربت مدافعان حرم در سوریه را از دلایل اصلی سوژه یابی برای ساخت فیلم به وقت شام نام برد و اظهار کرد: بدون شک امنیت امروز خود را مدیون جان‌فشانی و از خود گذشتگی مدافعان حرم هستیم؛ بنابراین پرداختن به این اسوه‌های ایثار و شجاعت در حقیقت ادای دینی بود که انجام شد.

در اکران مردمی فیلم به وقت شام، تنی چند از مسئولان شهری از جمله شهردار و فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز حضور داشتند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار