الباجی تأکید کرد:
نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود فعالیت های اقتصادی و صنعتی یکی از معضلات مهم شهرستان حمیدیه است.
کد خبر: ۵۹۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 27 April 2018

جواد کاظم نسب الباجی ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی و اصلاح شبکه توزیع آب بخشی از شهرستان حمیدیه با بیان اینکه شهرستان حمیدیه فاقد کارخانه، موسسه صنعتی و امکانات لازم برای اشتغال جوانان است، اظهار کرد: در شهرستان حمیدیه، زمین های مستعد برای راه اندازی موسسات صنعتی وجود دارد و رسیدن به این مهم همت استاندار خوزستان را می طلبد.

وی با اشاره به اخذ مجوز احداث بخشی از سازمان تأمین اجتماعی در این شهرستان افزود: به رغم اخذ این مجوز، متأسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته است. همچنین به رغم اخذ مجوز احداث بیمارستان در این منطقه، کارایی لازم برای احداث وجود ندارد.

کاظم نسب بیان کرد: مجوز نیروگاه سیکل ترکیبی نیز به رغم اخذ، هنوز به مرحله اجرا نرسیده این در حالی است که در صورت تأمین گاز مورد نیز این نیروگاه ۵۰۰ شغل برای جوانان منطقه ایجاد می شود.

وی ادامه داد: نیاز است با دستور استاندار خوزستان و حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اشغال زایی مهمی برای مردم ایجاد شود. در خصوص اتصال کانال آب ML به وجود دستور استاندار پس از یک سال هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است این در حالی است که با انتصال این کانال به کانال شهید چمران که آب کشاورزی روستای گمبوعه بزرگ و ۱۷ روستای پایین دست را تامین می ‌کند، می توان جوابگوی نیاز کشاورزان بود.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تلاش های خوبی از سوی شرکت آب و فاضلاب اهواز صورت گرفته اما حداقل خواسته مردم این منطقه آب شرب است که امیدواریم با همت استانداری خوزستان، فرمانداری شهرستان و شرکت آب و فاضلاب اهواز، روند کار با سرعت بیشتری انجام شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار