فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: طرح درجه بندی قصابان بزودی با تایید توسط دستگاه ‌های مربوطه در اردبیل اجرایی می شود.
کد خبر: ۵۹۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 01 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌جواد زنجانی روز سه شنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی افزود: با برنامه‌ ریز‌ی های انجام شده نظارت بر کشتارگاه‌ های دام در اردبیل تشدید می ‌شود تا گوشت سالم به دست مردم برسد.
وی با اشاره به این که نظارت همه‌ جانبه‌ای بر کشتار دام در برخی روستاهای شهرستان اردبیل از جمله آراللو و دیجویجین وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌ های مربوطه اهتمام ویژه‌ ای داشته باشند تا گوشت سالم به دست مردم برسد.
فرماندار اردبیل تشریح کرد: در حال حاضر حوزه امنیت غذایی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده و انتظار می‌ رود دستگاه‌های مربوطه برنامه ‌ریزی هدفمندی در این زمینه داشته باشد.
او همچنین با اشاره به برنامه‌ های هفته سلامت افزود: سلامت و امنیت غذایی از مقوله ‌های مهم است و تغذیه دانش‌ آموزان نیز به عنوان یک برنامه اساسی در مدارس مورد توجه مسئولان حوزه بهداشت قرار گرفته است.
بیش از پنج میلیون واحد دامی ظرفیت های دامی استان اردبیل را تشکیل می دهد که 2 میلیون واحد آن سبک ، سه میلیون واحد دامی سنگین رقم تولیدات گوشت قرمز را به میزان 34 هزار تن ، گوشت سفید 38 هزار تن ، شیر خام 264 هزار تن ، عسل 6 هزار تن ، تخم مرغ هشت هزار تن در استان رسانده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار