امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز گفت: اقشار مختلف بسیج اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب در قالب بسیج سازندگی در مناطق محروم خدمت می‌کنند که حرکتی ارزشمند است.
کد خبر: ۶۰۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 04 May 2018

آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌ اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره)، با اشاره به فرارسیدن ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، اظهار کرد: اقشار مختلف بسیج اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب در قالب بسیج سازندگی در مناطق محروم خدمت می‌کنند که حرکتی ارزشمند است.

به گزارش"تابناک" وی ضمن گرامیداشت هفته هلال احمر، افزود: هلال احمر یکی از سودمند‌ترین ارگان‌ها است و با تمام وجود در حوادث مختلف به مردم خدمت‌گذاری می‌کند.

امام جمعه اهواز با اشاره به تهدید‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای خروج از برجام، عنوان کرد: او روز ۲۲ اردیبهشت را روز تعیین تکلیف برجام تعیین کرده است اما باید بداند که در صورت خروج آمریکا از برجام، ایران نیز علاوه بر برجام از ان پی تی نیز خارج می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، گفت: باید علاوه بر تأمین بازار داخلی، صادرات خود را به بازار خارجی به ویژه بازار کشورهای اطراف افزایش دهیم که در این راستا ارتقای کیفیت کالای داخلی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

جزایری با اشاره به ۱۸ شعبان سالروز بزرگداشت شیخ صدوق، بیان کرد: ایشان به مذهب تشیع خدمات بسیاری کرد. معرفی شخصیت‌های بزرگی مانند شیخ صدوق به جامعه مهم و ضروری است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار