امام جمعه آبادان:
امام جمعه آبادان گفت: حمایت از تولید داخلی حمایت از کار، اندیشه و تفکر ایرانی است چرا که رونق تولید داخلی منجر به افزایش نقدینگی و رشد اقتصادی است.
کد خبر: ۶۰۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 04 May 2018

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان، اظهار کرد: شوراهای شهرستان‌ آبادان با داشتن برنامه منسجم در عملکرد شهرداری‌ها توجه و خدمات‌رسانی به مناطق محروم و حاشیه را به‌عنوان اولویت ویژه خود قرار دهند.

وی در مورد لزوم همکاری شورا و شهرداری برای ایجاد زمینه خدمت به مردم افزود: برای رفع مشکلات راه‌کارهای عملی ارائه دهند و همه دستگاه به‌صورت همگرایی به شوراها و شهرداری برای خدمات‌رسانی به مردم کمک کنند تا زمینه خدمت به مردم فراهم شوند.

امام‌جمعه آبادان بیان کرد: مشروعیت تمام مدیران، ازجمله مدیران اجرایی با تنفیذ ولایت است و باید مدیران توجه داشته باشند که موضوع مبارزه با فساد باید جدی گرفته شود.

وی افزود: ایجاد فاصله طبقاتی و اشرافی گری در جامعه مدیران باعث ایجاد شکاف بین مسئولان و مردم است و توقع مردم از مسئولان نظام ساده زیستی به سبک زندگی اسلامی است.

ابراهیمی پور خطاب به مسئولان عنوان کرد: مسئولیت و مدیریت در حکومت اسلامی امانت است و باید عدالت اجتماعی در عملکرد مدیران ایجاد شود.

وی افزود: برای عبور از مشکلات نیاز به مدیران انقلابی و مؤمن داریم که خدمت به مردم محروم را در اولویت خود قرار دهند، با وعده‌های دروغ افکار عمومی را خدشه‌دار نکنند به وعده‌هایشان وفا و عملکرد انقلابی داشته باشند.

امام‌جمعه آبادان عنوان کرد: 40 سال است که دشمن با انواع طرح‌ها و تحریم‌ها در تلاش برای ضربه زدن به سیستم اقتصادی کشورمان است تا مشکلات مردم را افزایش دهد و با ایجاد تفرقه معضل هسته‌ای را به نفاق‌ ملی تبدیل کند.

وی گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها باهم همکاری صمیمی دارند و قصدشان این است که ما را به توافق موشکی هدایت کنند ولی با اندیشه‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و همکاری مقتدرانه دولت به فضل الهی شکست می‌خورند.

ابراهیمی پور عنوان کرد: آل سعود، آمریکا و صهیونیست‌ها در بحث ایران هراسی تمام تلاششان از بین بردن محور مقاومت و تأمین امنیت اسرائیل و مستحکم کردن جای پای آمریکا در منطقه است ولی رهبری برای تمام این موارد راهکار ارائه داده‌اند.

وی افزود: حمایت از تولید داخلی به تعبیر رهبر انقلاب حمایت از کار، اندیشه و تفکر ایرانی است اگر تولید داخلی رونق گیرد نقدینگی به وجود می‌آید و رشد اقتصادی افزایش خواهد یافت.

وی گفت: آبادانی ها همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس روح ایستادگی و مقاومت را به ملت تزریق کرده‌اند می‌توانند روح و توجه به اقتصاد کشور و حمایت از کالاهای ایرانی را به تمام جامعه کشورمان تزریق کنند، برای داشتن زندگی شرافتمندانه باید از اندیشه ایرانی و کالای ایرانی حمایت کنیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار