هفته پایانی لیگ دسته دوم
رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در گروه دوم، فردا با 3 دیدار به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۶۰۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 05 May 2018

هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 و 45 دقیقه فردا در گروه اول این رقابت‌ها با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد که هیچ‌کدام از این بازی‌ها تشریفاتی نخواهند بود.

رقابت در این گروه به اوج رسیده و سه تیم اول جدول رده‌بندی که هر سه ۱۴ امتیازی هستند یعنی تیم‌های استقلال جنوب تهران با تفاضل 6+، کارون اروند با تفاضل 6+(گل زده کمتر نسبت به استقلال) و خوشه طلایی ساوه با تفاضل 1- به‌همراه تیم ۱۲ امتیازی نفت امیدیه شانس صعود به لیگ یک و پلی‌آف را دارند.

در چارچوب بازی‌‌های هفته پایانی این رقابت‌‌ها، در فومن، تیم فوتبال گیلانمهر این شهر میزبان کارون اروند مدعی خواهد بود. شاگردان علوی که در این دیدار برای صعود نیاز مبرمی به پیروزی دارند، کار سختی در خانه حریف گیلانی خود خواهند داشت زیرا این تیم در 4 بازی خانگی قبلی خود 3 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده‌اند و باوجود اینکه شانس صعود را از دست داده‌اند، اما حریف سرسختی برای خرمشهری‌ها خواهند بود.

در دیگر دیدارها، در تهران، خوشه طلایی ساوه میهمان مقاومت تهرانی خواهد بود که این تیم هم شانسی برای صعود ندارد.

نفت امیدیه نیز در زمین اختصاصی خود میزبان استقلال جنوب تهران است. دیداری که پیروزی در آن برای نفتی‌ها، هم می‌تواند باعث صعود خودشان به پلی‌آف و حتی صعود مستقیم شود، هم مسیر صعود را برای کارون اروند هموارتر کند.

باید منتظر ماند و دید تیم‌های صعودکننده به‌صورت مستقیم و پلی‌آف به لیگ دسته اول، کدام تیم‌ها خواهند بود.

با نگاهی به دیدارهای خانگی گیلانمهر به میتوان به این نکته پی برد که و البته نمایش دیدنی این تیم در دیدارهای آخر به خصوص مقابل دو تیم مدعی استقلال جنوب و خوشه طلایی ساوه نشان می دهد این تیم از نظر فنی نیز توانایی ویژه ای دارد.

هرچند گیلانمهر دیگر شانسی برای صعود ندارد اما قطعا حریف دشواری برای اروند خواهد بود و حتی کسب نتیجه مساوی برای تیم اروند در این دیدار نیز بسیار سخت خواهد بود. تساوی که میتواند اروند را از صعود حتی به پلی اف کاملا دور کند‌.

 

منبع: فارس

برچسب ها: فوتبال ، لیگ دست دوم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار