استاندار البرز گفت: جمعیت البرز به مرز سه میلیون نفر نزدیک می‌شود و دو شهرستان‌ فردیس و کرج مهاجرپذیرترین شهرهای استان هستند.
کد خبر: ۶۰۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 06 May 2018
به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در آیین افتتاح دو پلاتو نمایشی کرج با اشاره به اینکه در عصری به سر می‌بریم که به نام آزادی و مظاهر آن اقداماتی انجام می‌شود، گفت: متأسفانه به‌عناوین‌مختلف به حریم‌ها تجاوز می‌شود.
 
وی در ادامه به نقش هنرمندان در جلوگیری از فرهنگ‌های نادرست در جامعه اشاره کرد و گفت: هنرمندان باهنر خود می‌تواند فرهنگ درست را در جامعه نهادینه کنند.
 
استاندار البرز در بخش دیگری با اشاره به اهمیت و جایگاه هنر تئاتر در جامعه، گفت: امیدواریم این هنر به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.
 
نجفی به مدیران اجرایی تأکید کرد که پیگیر پروژه‌های عمرانی در حوزه تئاتر باشند و گفت: فرهنگ و هنر ایرانی اصیل است و باید با آن پرداخته شود.
 
وی بابیان اینکه باید به حوزه تئاتر توجه بیشتری شود، گفت: امید داریم پروژه‌های عمرانی این حوزه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند تا شاهد افزایش زیرساخت‌ها در این حوزه باشیم.
 
استاندار البرز به توجه ویژه وزارت ارشاد به حوزه هنر تئاتر اشاره کرد و گفت: مدیران استانی ادارات ارشاد باید در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
 
نجفی در ادامه بر لزوم تشکیل انجمن سینمایی استان البرز تأکید کرد و گفت: جمعیت استان البرز به مرز سه میلیون نفر نزدیک می‌شود، شهرستان‌های فردیس و کرج مهاجرپذیرترین شهرهای استان هستند حوزه‌های فرهنگی و هنری این دو شهرستان نیازمند توجه بیشتری است.
 
 
 
منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار