مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان:
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان از شناسایی و بازداشت ضارب اصلی محیط‌بانان خوزستانی خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر ضاربان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۰۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 07 May 2018

احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان ضمن تقدیر از تلاش، همکاری و همراهی نیروی انتظامی استان خوزستان به‌ویژه پلیس اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان دزفول در دستگیری خاطیان قانون و تعدی گران به امنیت جامعه و محیط‌زیست، اظهار کرد: شب گذشته، ضارب اصلی محیط‌بانان محیط پارک ملی دز دستگیری شد.

وی افزود: تلاش و تحقیقات برای دستگیری سایر متخلفان ادامه دارد.

لاهیجان زاده در خصوص آخرین وضعیت سه محیط‌بان مصدوم در این حادثه، اظهار کرد: دو محیط‌بانی که براثر اصابت گلوله به دست و بازو، زخمی و در بیمارستان بستری‌شده بودند، پس از دو روز با بهبود شرایط جسمی از بیمارستان مرخص شدند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خوزستان ادامه داد: اما یکی دیگر از محیط‌بانان که براثر اصابت گلوله به ناحیه اتصال بازو و کتف و آسیب‌دیدگی استخوان، دچار خونریزی و جراحت شدید بود، پس از انجام عمل جراحی سخت که خوشبختانه با موفقیت صورت پذیرفت، به‌تازگی از بیمارستان مرخص شده است.

لازم به ذکر است، صبح روز نخست اردیبهشت‌ماه سال جاری چهار متخلف صید غیرمجاز که سرنشینان دو قایق در حال حرکت در منطقه بودند با استفاده از اسلحه جنگی کلاشینکف و شلیک مستقیم به چهار محیط‌بان پارک ملی دز که در حال خدمت بودند، سه محیط‌بان را مجروح کردند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار