استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان با انتقاد از ضعف عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی در تحقق طرح‌های اشتغال‌زایی در روستاها گفت: با این رویه کاری به‌طور حتم هیچ فعالیتی به سرانجام نمی‌رسد و در سطح جامعه نارضایتی به وجود می‌آید.
کد خبر: ۶۰۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 07 May 2018

غلام‌رضا شریعتی در جلسه شورای اشتغال استان که در محل سالن جلسات شهید رجائی استانداری برگزار شد، خطاب به مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: چنانچه متقاضیانی را برای گرفتن وام به بانک معرفی کنید اما به بانک مراجعه نکنند ایراد از بانک‌ها نیست، ایراد از سیستم دولتی است که پرونده‌های مربوط به متقاضیان را آنالیز نکرده است.

به گزارش"تابناک" وی با انتقاد از ضعف عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی در تحقق طرح‌های اشتغال‌زایی در روستاها گفت: با این رویه کاری به‌طور حتم هیچ فعالیتی به سرانجام نمی‌رسد و در سطح جامعه نارضایتی به وجود می‌آید.

استاندار خوزستان با اشاره وضعیت بیکاری در بخش اسماعیلیه بیان کرد: در این بخش جوانان بیکار زیادی وجود دارد که آن‌طور که انتظار می‌رود، نه راهنمایی شده‌اند و نه آموزش و نه شرایط کار برای آن‌ها تشریح شده است.

وی افزود: مسائل مربوط به شرایط بیکاری در این مناطق را هم آیت‌الله جزایری و هم آیت‌الله کعبی هم‌بارها عنوان کردند و مسئولان در این زمینه در انجام وظایف خود تنها با توصیه و سفارش از مسئولیت‌های خود رفع تکلیف کردند.

شریعتی بابیان اینکه با این شیوه نمی‌توان انتظار توسعه بخش خصوصی را داشت، عنوان کرد: در یک استانی که تمام اقتصاد دولت بوده است، اکنون‌که بخش خصوصی در حال شکل‌گیری در اقتصاد است، هنوز با مقدمات و بدیهیات آن‌هم آشنا نیستند.

وی گفت: شاید برخی از مقدمات موردنیاز بخش خصوصی که زمینه‌ساز رشد و توسعه می‌تواند باشد در برخی استان‌ها به آن نیاز نباشد.

استاندار خوزستان افزود: در استان خوزستان بخش خصوصی مولد و اثرگذار در زمان جنگ از بین رفته و آنچه باقی‌مانده مربوط به بخش دولتی است.

شریعتی بیان کرد: اکنون‌که به‌تدریج به دنبال راه‌اندازی بخش خصوصی هستیم باید تمام راه‌ها و کارهای زیرساختی مربوط به آن‌ها مهیا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار