بختیاری‌زاده:
پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این‌که تغییر و تحولات کنار گذاشته شدن عبدالله ویسی از استقلال خوزستان را نه تنها خوب نمی‌بینم، بلکه آن را توهین به شخصیت و شعور فوتبال خوزستان می‌دانم، گفت: بعد از مصاحبه تلویزیونی ویسی متوجه شدیم که چه بلاهایی سر او آمده است و واقعا چه کسی جوابگوی این موضوع است.
کد خبر: ۶۰۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 08 May 2018

سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص شرایط پیش آمده در استقلال خوزستان و کنار گذاشته شدن ویسی، اظهارکرد: چند روز پیش آقای ویسی در مصاحبه تلویزیونی مواردی را عنوان کرد که نشان می‌دهد او شرایط بسیار سختی را در این تیم متحمل شده است؛ شرایطی که باعث شده بود او در طول فصل نتواند تمرکز لازم را روی تیم خود داشته باشد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که برای ویسی در این تیم ایجاد شده بود، ماندنش در آن مقطع به صلاح او نبود. ویسی و بازیکنانش برای ماندن در لیگ زحمت کشیدند اما اگر ضعف آن دو تیم سقوط‌کننده به لیگ وجود نداشت، با توجه به عدم حمایتی که از این تیم در طول فصل صورت گرفت، شاید استقلال خوزستان اکنون به لیگ یک سقوط کرده بود.

پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد: بعد از مصاحبه تلویزیونی عبدالله ویسی متوجه شدیم که چه بلاهایی سر او آمده است و واقعا چه کسی جوابگوی این موضوع است. تعجب می‌کنم چرا ویسی زودتر از این، این حرفه‌ها را نزده بود.

وی در واکنش به صحبت‌های مرفاوی که گفته است، مشکلات مالی استقلال خوزستان زیاد نیست، گفت: او در مصاحبه خود خیلی واقع‌بینانه صحبت نکرده بود و وقتی همه می‌دانند که باشگاه با مشکل مالی مواجه است، چرا او این‌گونه عنوان می‌کند؟ اگر در هفته‌های دوم یا سوم فصل آینده، شرایط مالی به او و تیمش فشار آورد، دیگر مرفاوی حق ندارد که بگوید استقلال خوزستان مشکل مالی دارد زیرا او تمام شرایط را پذیرفته است.

بختیاری‌زاده خاطرنشان‌کرد: ما در خوزستان شاید مربیان توانمندتر از مرفاوی داریم و می‌خواهم بدانم کدام کمیته فنی و کدام مدیر باشگاه، او را به عنوان سرمربی استقلال خوزستان انتخاب کرد؟ می‌خواهم بدانم مدیرعامل استقلال خوزستان که در خصوص این تیم، ویسی و فوتبال خوزستان تصمیم می‌گیرد، چه کسی است و چه کارنامه فوتبالی دارد.

وی افزود: از استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می‌خواهم در این زمینه بررسی کنند. من این تغییر و تحولات در راس کادر فنی استقلال خوزستان را نه تنها خوب نمی‌بینم، بلکه آن را توهین به شخصیت و شعور فوتبال خوزستان می‌دانم. صمد مرفاوی تجربیات خوبی دارد اما می‌خواهم بدانم انتخاب او به جای عبدالله ویسی بر چه اساس و پایه‌ای بوده است. می‌خواهم بدانم وقتی ما در خوزستان آقای باقری‌نیا، یزدی، سالمی و حردانی را داریم و چیزی هم از مرفاوی کمتر ندارند، چرا باید این انتخاب صورت بگیرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اهواز ادامه داد: به نظرم ویسی حتی اگر پیشنهاد هم برای کار در فصل آینده لیگ برتر نداشت، این شکل ماندن در استقلال خوزستان به صلاحش نبود. سوال من این است که آیا این مدیرعامل که به ویسی لیست نشان می‌دهد تا از آن بازیکن انتخاب کند، همین لیست را هم به صمد مرفاوی نشان می‌دهد؟ آیا مرفاوی به نفع این مدیرعامل یارگیری می‌کند یا به فکر مردم خوزستان است؟ واقعا نقش این مدیرعامل چه بوده است؟

وی تاکید کرد: با این شرایط چالش بزرگی پیش‌روی استقلال خوزستان است و بر این اساس به نظر می‌رسد مرفاوی محکوم است که از بازیکنان مدنظر این مدیرعامل بازیکن بگیرد؛ یعنی بازیکنان خوزستانی فراموش خواهند شد و حق آن‌ها ضایع می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار