در سومین روز نمایشگاه نفت تهران صورت گرفت
همزمان با سومین روز کاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت دانش بنیان مهندسی و توسعه انرژی میشان اقدام به امضای تفاهم نامه همکاری کردند.
کد خبر: ۶۰۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 08 May 2018

 

امضاء و مبادله تفاهم نامه همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت مهندسی و توسعه انرژی میشان

همزمان با سومین روز کاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت دانش بنیان مهندسی و توسعه انرژی میشان اقدام به امضای تفاهم نامه همکاری کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این تفاهم نامه روز سه شنبه (18 اردیبهشت) در حضور شماری از مدیران ارشد دو شرکت به امضای سپهر سپهری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران و احسان خامه چی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه انرژی میشان رسید.

در آیین امضای این تفاهم نامه مهندس سپهری با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: شرکت ملی حفاری ایران تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا همچون گذشته در تمامی بخش های عملیاتی، فنی و پشتیبانی از کالاها و امکانات داخلی استفاده و برنامه های توسعه ای خود را در راستای سیاست های اقتصادی مقاومتی دنبال نماید.

وی با اشاره به زمینه های همکاری با شرکت های داخلی افزود: این نخستین قرارداد با شرکت های بخش خصوصی داخلی در سال جاری است و انتظار می رود این همکاری در راستای دستیابی به اهداف و سیاست های ترسیم شده اقتصادی مقاومتی موثر واقع شود.

در این آیین مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه انرژی میشان نیز گفت: این شرکت از شرکت های دانش بنیان است که در استان خوزستان استقرار و توان انجام تمامی خدمات آزمایشگاهی تعیین خواص سنگ مخزن (آزمایشات مغزه و مطالعات ژئومکانیک) و سیالات هیدرو کربوری را دارد.

خامه چی افزود: تمامی تجهیزات آزمایشگاهی این شرکت روز آمد و آنالیز مغزه های حاصل از حفاری چاه ها با استفاده از کارشناسان و مشاوران خبره ایرانی صورت می گیرد.

در این مراسم رضا خلیلی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور عملیات غیر صنعتی نیز در سخنانی گفت: دیدگاه کلان این شرکت استفاده از توانمندی های داخلی و دانش فنی و تخصصی متخصصان ایرانی در تمامی بخش های صنعت است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار