نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان:
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس گفت: باید این تذکر را به مجلس و دولت بدهم که از خوزستان که می‌تواند بیش از گذشته نجات‌بخش کشور باشد، غافل هستند.
کد خبر: ۶۰۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ 09 May 2018

علی گلمرادی در چهارمین کنگره سراسری شعر خلیج فارس اظهار کرد: تمام تلاش دشمنان برای اختلاف‌افکنی بین قومیت‌ها و مذاهب است و برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: وضعیت امروز منطقه، جنگ‌ها و درگیری‌های موجود در نقاط مختلف دنیا از جمله خاورمیانه و همچنین اتفاقاتی که اخیراً در خوزستان شاهد بودیم نتیجه توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در خانه ملت در ادامه عنوان کرد: خوزستان به عنوان قلب تپنده کشور و به عنوان استانی که بین تمام استان‌ها سرآمد است و هم در دوران دفاع مقدس و هم امروز در عرصه سازندگی نقش کلیدی و ارزنده‌ای ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: باید این تذکر را به همه نهادهای سیاسی از جمله مجلس و دولت بدهم که از خوزستانی که می‌تواند بیش از گذشته نجات‌بخش کشور باشد غافل هستند. ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی گسترده و کمک به امنیت و اشتغال کشور بخشی از ظرفیت‌های استان است اما به علت سوء برنامه و سوء مدیریت از این ظرفیت غافل هستیم.

گلمرادی گفت: متأسفانه خوزستان را در طراز دیگر استان‌ها ارزیابی می‌کنیم در حالی که باید خوزستان را با نگاه ملی و به عنوان قلب تپنده و قطب صنعت و اقتصاد کشور از آن بهره‌گیری کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان بیان کرد: از همکارانم در مجلس شورای اسلامی می‌خواهم و پیگیری خواهم کرد که حتماً نگاه خود را در رصد و پیگیری مسائل خوزستان تغییر دهند تا بهره‌گیری‌های خوبی از ظرفیت‌های استان صورت بگیرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار