رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بر فعالیت مظاعف مدیران و ادارات تابعه برای جذب به هنگام اعتبارات بخش کشاورزی و عمرانی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 11 July 2015

به گزارش خبرنگار ما ، مهندس کریم مهری در جلسه شورای هماهنگی سازمان با بیان اینکه کارنامه توزیع بذر در شهرستانها قابل قبول نیست افزود: با توجه به نقش موثر بذور در میزان تولید می بایستی نسبت به نظام مند نمودن توزیع بذور اصلاح شده در سطح استان اقدام شود تا تمامی کشاورزان گندمکار از بذور اصلاح شده استفاده نمایند.

وی با اشاره به موضوع کود هم ادامه داد: مسئول پهنه باید با حضور خود در محل خدمتش و در کنار بهره بردار نسبت به توزیع فنی و اصولی کود براساس آزمون خاک و نیازهای کودی منطقه اقدام کند ودر غیر اینصورت پاسخگو خواهد بود و مدیر هر شهرستان مسئول ارزیابی عملکرد پهنه ها در حوزه شهرستان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال گذشته30 میلیارد ریال زکات در استان جمع آوری شده است گفت: عمده ترین موارد مصرف زکات کارهای عام المنفعه می باشد و از محل زکات های مستحبی می توان با هماهنگی امام جمعه شهرستان در طرح های بخش کشاورزی و امور عام المنفعه هزینه کرد و برای اینکار زمینه آماده شده و با همکاری مدیران شهرستان قابل اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :