رئیس اداره مخابرات ایذه خبر داد
رئیس اداره مخابرات ایذه گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و پیش‌بینی‌های صورت گرفته اقدامات لازم برای توسعه شبکه مخابرات و اینترنت در بخش‌های مختلف شهرستان ایذه انجام شد.
کد خبر: ۶۰۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 11 May 2018

مظفر عالیپور با اشاره به خدمات انجام‌شده برای توسعه اینترنت نسل جدید در قسمت‌های مختلف این شهرستان اظهار کرد: سایت bts همراه اول فالح سادات حسینی واقع در بخش دهدز نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی این سایت روستاهای فالح، تل فالح، پرجونک، دهنو فالح، دره خون فالح و مناطق اطراف تحت پوشش همراه اول قرار گرفت.

رئیس اداره مخابرات شهرستان ایذه بیان کرد: از دیگر پروژه‌های راه‌اندازی شده مخابرات در سطح شهرستان ایذه می‌توان نصب و راه‌اندازی تجهیزات باند ۲ هزار و ۶۰۰ اینترنت پرسرعت نسل 4.5G همراه اول در سطح شهر ایذه و همچنین نصب و راه‌اندازی چهار سایت bts و دکل مخابراتی در محله‌های خیابان محمد رسول‌الله، خیابان ستارخان، کمربندی کلدوزخ و فنی و حرفه‌ای نام برد.

عالیپور با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این چهار سایت مشکلات پوششی و ترافیکی همراه اول محدوده مناطق ذکرشده مرتفع شد گفت: نصب تجهیزات انتقال جهت زیرساخت اینترنت و ارتباطات راه دور پرسرعت در بخش سوسن در مناطق ترشک و جواد سعیدی، حفاری فیبر نوری ادارات و سازمان‌های دولتی از دیگر اقدامات انجام‌شده در هفته‌های اخیر است.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی شرکت مخابرات در شهرستان ایذه عنوان کرد: اجرای فیبر نوری سد کارون ۳ جهت زیرساخت ارتباطات همراه، ثابت، دیتا و اینترنت پرسرعت؛ تعویض سایت‌های GSM روستایی به همراه اول؛ راه‌اندازی اینترنت نسل سوم و بعد همراه اول در روستا‌ها مطابق برنامه شرکت همراه اول از اقداماتی است که برنامه‌ریزی‌شده است.

عالیپور اظهار کرد: عملیات کابل برگردان و واگذاری تلفن ثابت در برخی نقاط شهری ایذه که کابل‌کشی آن انجام شد؛ نصب و راه‌اندازی سایت‌های جدید همراه اول و نصب و راه‌اندازی اینترنت پرسرعت (adsl) برای مشترکان تلفن ثابت شهرک کاشکلی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار