هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان در ارزیابی عملکرد هیات های سراسر کشور در سال 96 رتبه اول را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۶۰۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 10 May 2018

جما فتاحی، نایب رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان اظهار کرد: در مراسمی که امروز (پنجشنبه) با حضور فاطمه هاشمی رییس فدراسیون و مرتضی بانک نایب رییس فدراسیون و همچنین کیامرث حاجی زاده رییس هیات خوزستان در در آکادمی المپیک تهران برگزار شد از هیات خوزستان به عنوان هیات برتر کشور تجلیل شد.

وی با بیان این که این عنوان با تلاش مضاعف و برنامه ریزی منسجم حاصل شد، گفت: افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته، برگزاری چهار دوره المپیاد ورزشی، کسب عنوان قهرمانی کشور در بخش بیماران تالاسمی و نایب قهرمانی در بخش بیماران دیابتی، کسب پنج مدال طلا، هشت نقره و یک برنر در بخش بیماران پیوند اعضا کشور که در نوع خود قابل توجه و بی نظیر بود و همچنین برگزاری 100 برنامه استانی و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در سطح استان در کسب این عنوان آن هم با اختلاف امتیاز بسیار نسبت به دیگر هیات های استانی تاثیرگزار بود.

نایب رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان بیان کرد: با حمایت های خوب و همه جانبه آقای حاجی زاده که از هیچ تلاشی برای ارتقا ورش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان دریغ نمی کند، برای سال 97 نیز برنامه جدی و منسجمی داریم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار