رییس حوزه هنری خوزستان گفت: عمده نگاه ما در برگزاری برنامه‌ها این است که شور، نشاط و طراوت بهتری در فضای هنری استان و همدلی، همبستگی و تعامل بین مجموعه‌ای در حوزه فرهنگی ایجاد کنیم.
کد خبر: ۶۰۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 11 May 2018

حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی در حاشیه برپایی نمایشگاه «از دلتنگی» گفت: در راستای انجام وظایف حوزه هنری استان کاری تلفیقی و تعامل بسیار خوب میان واحد آفرینش‌های هنری و واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان اتفاق افتاد.

وی افزود: در این راستا این دو واحد اقدام به برگزاری کار مشترکی کردند و آن برپایی نمایشگاه آثار تجسمی از یکی از کتاب‌های شاعر خوزستانی وحید کیانی به نام «سلول انفرادی» است که کارهای بسیار خوبی از هنرمندان تصویرسازی، عکاسی، نقاشی، نقش برجسته خلق شد.

وی با بیان این که این آثار به همت اعضای گروه ساعت هفت، در نمایشگاهی با عنوان «از دلتنگی» در گالری انجمن هنرهای تجسمی واقع در موزه هنرهای معاصر اهواز به نمایش گذاشته شد اضافه کرد: یکی از زیبایی‌های هنر همین است که می‌توان آنها را در هم تلفیق کرد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارهای خوبی در نمایشگاه «از دلتنگی» ارایه شده و امیدوارم مردم خوزستان و حتی مهمانانی که از دیگر استان‌ها به خوزستان سفر می‌کنند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با همکاری و همراهی هنرمندان استان در واحدهای مختلف این نمایشگاه‌ها را تداوم بخشیم و کارهایی از این دست انجام شود و قطعا هر چه استقبال مردم از این گونه نمایشگاه‌ها بیشتر باشد ما را برای انجام وظایف مصمم‌تر و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

نمایشگاه گروهی آثار تجسمی با عنوان «از دلتنگی» شامل آثاری در حوزه تصویرسازی، عکاسی، نقش برجسته و نقاشی در اهواز برگزار شد.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان گروه ساعت هفت با الهام از اشعار مجموعه شعر «سلول انفرادی» تازه‌ترین اثر منتشر شده وحید کیانی شاعر خوزستانی آماده و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

در نمایشگاه «از دلتنگی» آثاری از معصومه آلبو عبادی، ثریا ابدالی راد، صبا کشوری، سرور محمودی، مرضیه پیروزی، بیتا حسنی، مینا حسین‌پور، مرضیه خوشدل، نادیا داوری، آزاده رحیم‌خوانی، فرح فریور، فرخ گل‌محمدی، فرزانه مجیدی، نرگس مصلحی‌فر و مژگان مهرگان از گروه تجسمی ساعت هفت به نمایش درآمد.

در این نمایشگاه که تا 21 اردیبهشت در انجمن هنرهای تجسمی استان خوزستان واقع در ساحلی شرقی جنب موزه هنرهای معاصر برپا است از کتاب «از دلتنگی» مجموعه‌ای از عکس‌های این نمایشگاه رونمایی شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار