سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: حضور 4 تیم خوزستانی در لیگ برتر بسیار خوشایند و غرورانگیز است به شرط اینکه باشگاه‌ها هدفمندتر و باثبات‌تر حرکت کنند.
کد خبر: ۶۰۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 11 May 2018

در حالی که این روزها بحث حضور 4 نماینده از خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران داغ است و تقریبا نقل همه محافل فوتبالی در خوزستان است، تکلیف یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین باشگاه‌های ایران یعنی استقلال اهواز همچنان نامشخص است و تقریبا همه از وضعیت این تیم اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

این در حالی است که استقلال اهواز پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب، موفق شد با سرمربی جوان خود و با کسب نتایج خوب در انتهای لیگ در لیگ دسته دوم باقی بماند و چه بسا اگر نبود کسر شش امتیاز از این تیم، شاگردان علی خوش‌ذات می‌توانستند مدعی صعود به لیگ یک نیز باشند.امروز اما خبری از مالکان این تیم نیست و همچنان وضعیت استقلال اهواز در شرایط بحرانی قرار دارد.

تیم‌های پایه استقلال اهواز با کمترین امکانات در حال فعالیت هستند و هواداران بی‌شمار این تیم همچنان چشم انتظارند تا تکلیف تیم محبوب‌شان مشخص شود.

بر این اساس به سراغ علی خوش‌ذات سرمربی جوان و موفق استقلال اهواز رفتیم تا نظر وی را درباره حضور 4 تیم خوزستانی در لیگ برتر فصل آینده، وجود و ظهور جوانان بااستعداد در فوتبال خوزستان و همچنین آخرین وضعیت استقلال اهواز جویا شویم.

علی خوش‌ذات درباره حضور 4 نماینده از خوزستان در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: قبل از هر چیز باید صعود تیم نفت را به مسجدسلیمانی‌ها و خوزستانی‌های عزیز تبریک بگویم. در استان خوزستان آن‌قدر استعداد و فوتبالیست وجود دارد که این استان می‌تواند به‌تنهایی حتی صاحب یک لیگ مستقل باشد.

وی افزود: امروز همه فوتبال‌دوستان خوزستانی از داشتن 4 نماینده در لیگ برتر احساس غرور می‌کنند اما مطمئنا بحث کیفیت تیم‌های خوزستانی در لیگ پیش رو از همه چیز مهم‌تر است و نگاه و توقع هواداران رو به بالا است. آن‌ها انتظار موفقیت تیم‌های استان حداقل در حد کسب سهمیه آسیا را دارند که این موضوع می‌طلبد برای حضور قدرتمند نمایندگان خوزستان در لیگ برتر هرچه سریع‌تر موانع موجود برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: این اتفاق، اتفاق بسیار خوشایند و غرورانگیزی است به شرط اینکه باشگاه‌ها هدفمندتر و باثبات‌تر حرکت کنند و راه روشن‌تری را در پیش بگیرند. واقعیت این است که در فصل قبل نمایندگان خوزستان نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، آن هم در لیگی که در آن مدعیان چند سال اخیر مانند سپاهان، تراکتورسازی و نفت تهران خطر سقوط داشتند. قطعا لیگ آینده با کیفیت بالاتری دنبال خواهد شد و اگر بخواهیم مثل فصل قبل کار کنیم شرایط سخت‌تر نیز می‌شود.

وی ادامه داد: باید مشکلات این سال‌های تیم‌های خوزستانی مانند مشکلات مالی، بی‌ثباتی در نیمکت‌ها و کادرفنی و بحث دلالیسم به حداقل برسد تا باز هم شاهد کسب رتبه‌های برتر توسط خوزستانی‌ها باشیم.

خوش‌ذات در پاسخ به این سوال که آیا حسین ساکی که از پدیده‌های لیگ امسال بود از شاگردان سابق شما بوده، اظهار کرد: حسین ساکی در مجموعه استقلال اهواز رشد کرد و مربیانی مانند سیاوش بختیاری‌زاده، ابراهیم تهامی و یک خانواده فوتبالی و پیگیر در ظهور و درخشش وی نقش داشتند. البته فوتبال خوزستان هزاران نفر مانند ساکی، دلفی، خضیراوی، کردونی و مانند این‌ها دارد اما فضای فوتبال خوزستان در این سال‌ها به طوری بوده که استعدادهای جوان به ظهور صد در صد نرسند و جایگاه واقعی خود را کسب نکنند.

وی افزود: امیدوارم در فصل بعد که 4 نماینده در لیگ برتر داریم، مربیان خوزستانی بیشتر به جوانان اعتماد کنند و مدیران نیز از جوانگرایی حمایت کنند تا شاهد درخشش بیشتر استعدادها باشیم.

سرمربی استقلال اهواز در پایان درباره شرایط این تیم گفت: متأسفانه نتایج مهمی که در نیم‌فصل دوم این فصل کسب کردیم و موفق شدیم تیم را به دست بازیکنان جوان و با آن همه مشکلات در لیگ دو نگه داریم، به چشم خیلی‌ها نیامد و یک تشکر خشک و خالی هم از بچه‌های ما نکردند.

خوش‌ذات بیان کرد: از مالک یا مالکان استقلال اهواز هیچ خبری نیست و عملا بعد از پایان بازی‌ها تیم به کما رفته است تا یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور در وضعیت بدی باشد. ما روال خوبی را از زمانی که مسئولیت فنی تیم به من سپرده شد آغاز کردیم و پیشکسوتان، هواداران و رسانه‌ها حمایت خوبی از ما کردند ولی متأسفانه این روزها از هیچ کس خبری نیست.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار