امام جمعه آبادان :
امام جمعه آبادان گفت: رئیس جمهور آمریکا می‌خواست با اختلاف بین مردم جامعه ودر واقع اختلاف بین مخالفان و موافقان برجام جامعه و حکومت را هدف قرار گیرد که این استراتژی دشمن است و به دنبال بهانه‌ای برای از بین بردن اتحاد ما است.
کد خبر: ۶۰۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 11 May 2018

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه آبادان اظهار کرد: خروج آمریکا از بر جام اتفاق مبارکی است چرا که آمریکا بارها نقض بر جام کرده و از همان اول از بر جام خارج‌شده بودند ولی این بار به‌صورت رسمی از برجام خارج شدند.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا می‌خواست با اختلاف بین مردم جامعه ودر واقع اختلاف بین مخالفان و موافقان برجام جامعه و حکومت را هدف قرار گیرد که این استراتژی دشمن است و به دنبال بهانه‌ای برای از بین بردن اتحاد ما است.

ابراهیمی پور بیان کرد: آمریکایی‌ها به تعهداتشان عمل نکردند و لذا ما ناراحت نیستیم که آمریکایی‌ها از بر جام کنار کشیدند. آنها در واقع در حال زمینه سازی جنگ اقتصادی علیه ما هستند زیرا توان مقابله نظامی با ملت ایران را ندارند.

وی گفت: رهبری حکیم، آینده نگر و بصیرمان با تفکر واستراتیژی ویژه مدیریت کشور و جهان اسلام را بر عهده گرفته است، با تعامل در شعارهای رهبری در سال‌های اخیر خواهیم دید هدف ایشان ایجاد زمینه‌ برای طراحی اقتصادی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی برای رسیدن به رشد و مواجهه با چالش‌های اقتصادی امروز است.

خطیب جمعه آبادان عنوان کرد: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به دنبال طولانی کردن مذاکرات هستند تا مذاکرات را به مذاکرات موشکی و نفوذ منطقه‌ای بکشانند، آنها باید بداند که برجام فقط در مورد موضوع هسته‌ای است و با آنها وارد هیچ مذاکراتی نمی‌شویم.

وی افزود: در این مسئله اروپایی‌ها باید تضمین لازم را دهند. مسئله اتمی و موشکی بهانه است آنها هدفشان از بین بردن حکومت است زیرا از تفکر ایدئولوژی ناب آن ترس دارند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار