رئیس شورای شهر تهران:
رئیس شورای شهر تهران گفت: : باید این تهدید را با خویشتن‌داری تبدیل به یک فرصت کنیم، انقلاب اسلامی تمام مشکلات را با سربلندی پشت سر گذاشته است نباید در مقابل تهدیدهای ترامپ حرکت‌های شتاب‌زده داشته باشیم.
کد خبر: ۶۰۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 12 May 2018

محسن رفسنجانی جمعه شب در نشست شورای شهر تهران و اعضای شورای منطقه آزاد اروند اظهار کرد: مفتخرم که در میان مردم این شهر یادی از نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌شود و بزرگراه ورودی این منطقه به نام ایشان نام‌گذاری شد.

به گزارش "تابناک" وی در مورد خروج آمریکا از برجام گفت: انقلاب اسلامی چهل سال است که همچنان استوار و پایدار مانده و اقدامات ترامپ چیزی جز فضاسازی تبلیغاتی برای تحت شعاع قرار دادن فضای داخل کشور نیست.

هاشمی بیان کرد: باید این تهدید را با خویشتن‌داری تبدیل به فرصت کنیم انقلاب اسلامی تمام مشکلات را با سربلندی پشت سر گذاشته است نباید در مقابل تهدیدهای ترامپ حرکت‌های شتاب‌زده داشته باشیم.

وی گفت: چون این تفاهم‌نامه نتوانسته منافع آمریکا را تثبیت کند و در قاموس ترامپ جایی برای توافق برد- برد نیست، لذا از این توافق‌نامه خارج شد.

هاشمی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید هوشمندانه و با استفاده از حرکت‌های عقلانی تضمین‌های جدیدی را از چند کشور باقی‌مانده در بر جام بگیریم تا منافع ایران بیش از گذشته تأمین شود و بتوان این مسیر را بدون آمریکا ادامه دهیم.

رئیس شورای شهر تهران در پایان گفت: منطقه آبادان و خرمشهر همیشه از ابتدای جنگ موردتوجه قرارگرفته ولی این توجه و حمایت‌ها کافی نبوده لازم است به فکر حل مسائل این منطقه با امکانات تهران باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار