رییس حوزه هنری خوزستان با اشاره به ظرفیت بسیار خوب استان در حوزه تئاتر و نمایش گفت: نهادهای مختلف و بخش خصوصی به یاری این حوزه بیایند.
کد خبر: ۶۰۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 12 May 2018

حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی در حاشیه بازدید از گروه‌های نمایشی راه یافته به جشنواره ایثار و مقاومت که در پلاتوی نمایش حوزه هنری استان برگزار شد اظهار کرد: جشنواره ملی ایثار به میزبانی استان کرمانشاه و با محوریت تئاتر و نمایش پایداری و مقاومت در حال برگزاری است.

وی با بیان این که حوزه هنری استان خوزستان این افتخار را دارد که با چهار گروه نمایشی شامل 2 گروه تئاتر صحنه ای و 2 گروه تئاتر خیابانی در این جشنواره حضور یابد افزود: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم که این گروه‌های نمایشی با خاطری آسوده در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه در حوزه نمایش استان بازیگران، کارگردانان و نویسندگان بسیار خوب، خلاق و خوش فکری در این حوزه فعالیت می کنند ادامه داد: باید قدر این هنرمندان را بدانیم و همه تلاش خود را برای ارتقای این قشر به کار گیریم.

طباطبایی با تاکید بر این که دیگر نهادهای استان و بخش خصوصی هم به این حوزه کمک و یاری کنند و در این فضای بسیار بانشاط سهم شایسته‌ای داشته باشند ابراز امیدواری کرد: با حمایت از این بخش بتوانیم اتفاقات خوبی را در حوزه‌های هنری و فرهنگی رقم بزنیم.

پس از بررسی و اعلام نتایج آثار راه یافته به ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از سوی هیات داوران متشکل از اردلان شجاع کاوه، محمود فرهنگ، مجید امرایی، توحید معصومی و افسانه زمانی، چهار نمایش از واحد نمایش حوزه هنری خوزستان به این جشنواره راه یافتند.

این نمایش‌ها شامل «تو می‌مانی و چشم‌ها» به نویسندگی رسول حق‌جو و کارگردانی رضا حیاتی و «ادوارد» به نویسندگی فاطمه رادمنش و کارگردانی رؤیا نصیری در بخش صحنه‌ای و نمایش‌های «میگ 23» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی امین پورمند و «مدافع» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه در بخش خیابانی هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار