باتوجه به این‌که کارخانه گروه ملی که باشگاه استقلال خوزستان متعلق به آن است، در مرحله واگذاری قرار دارد و در پی این تغییر و تحولات، باشگاه نیز دستخوش تغییرات قرار خواهد گرفت، اکنون حضور مرفاوی در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر: ۶۰۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 13 May 2018

مدتی است که دوباره بحث تغییر در شرکت گروه ملی و بحث واگذاری آن به شخص یا نهادی دیگر مطرح شده است. حتی گفته می‌شود صورت جلسه این تغییر و تحولات نوشته شده است و به زودی مالک جدید معرفی خواهد شد.

کارخانه گروه ملی پس از تقریبا دو سال بلاتکلیفی به عبدالرضا موسوی سپرده شد اما پس از چند ماه که کار انتقال کارخانه به سرانجام نرسید و مشکلاتی هم به وجود آمد، اکنون بحث واگذاری کارخانه به گروه جدید قوت گرفته است. بر این اساس گفته می‌شود که باتوجه به این‌که باشگاه استقلال خوزستان متعلق به گروه ملی است، تمامی تصمیمات همچون انتخاب مرفاوی به عنوان سرمربی تیم لغو خواهد شد تا مالک جدید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.

مدیریت فعلی باشگاه استقلال خوزستان نیز در حالی دست به انتخاب مرفاوی زد که از این موضوع مطلع بود و حتی ویسی نیز طی مصاحبه‌اش با ایسنا مدعی شد که "با توجه به این‌که خود مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ماندنی نیستند، تصمیم گرفتند با برکناری من آخرین ضربه را به من بزنند"

البته مرفاوی هم درخصوص این تغییرات در کارخانه و باشگاه اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفته است که حتی چند روز پیش نیز در خصوص چگونگی انجام کار در تیم فوتبال استقلال خوزستان با موسوی صحبت کرده است.

باتوجه به این شرایط بازهم باشگاه استقلال خوزستان همچون دو فصل گذشته وضعیت نامشخص و مبهم دارد و باید دید نگاه مالک جدید به تیم‌داری در فصل هجدهم لیگ برتر مثبت خواهد بود یا خیر.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار