فرماندارشهرستان دشت آزادگان از وارد شدن یک میلیارد تومان خسارت به شبکه برق سوسنگرد در اثر تند باد جمعه شب خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 13 May 2018

عبدالرضا سعیدی در رابطه با خسار‌ت‌ها‌ی وارد شده به شبکه برق ناشی از تند باد شدید جمعه شب، اظهار کرد: حجم خرابی‌های شبکه برق در شهرستان آنقدر زیاد بود که برای اصلاح شبکه مجبور شدیم از شهرستان‌های دزفول، بهبهان و رامشیر اکیپ عملیاتی بیاوریم.

وی با بیان اینکه تند باد شدید شب گذشته یک میلیارد تومان به شبکه برق سوسنگرد خسارت وارد کرد، گفت: در عملیات اصلاح شبکه، نصب دکل برق، جابه جایی دکل‌های قدیم و تغییر بسیاری از سیم‌های برق را داشتیم.

فرماندار دشت‌آزادگان با اشاره به خرابی‌های شبکه برق در نقاط مختلف شهرستان، افزود: تند باد سبب شکستگی 50 تیر برق فشار قوی و متوسط شد و بسیار‌ی از دکل‌های برق از بالا شکست.

سعیدی نیا گفت: در یکی از مسیرها تعداد 38 خط فشار متوسط و در مسیری دیگر تعداد 18 خط پشت سرهم قطع شد و حدود 30 خط کج و در مجموع 100 خط دچار آسیب شد.

وی با اشاره به منفجر شدن 3 تا 4 ترانسفورماتور، بیان کرد: اکنون برق تمام مناطق شهر سوسنگرد برقرار است و تنها منطقه کمربندی سوسنگرد باقی مانده که ظرف چند ساعت دیگر وصل می‌شود.

سعیدی نیا با تاکید بر اینکه عملیات تعمیر و اصلاح شبکه در شهرستان بدون توقف از شب گذشته تاکنون در حال انجام است، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی تمام تلاش خود را به کار بستیم که شهروندان بدون برق نمانند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار