رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان بیان کرد:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان از ضرورت آماده‌سازی مساجد و حسینیه های این شهرستان برای پذیرایی هرچه بیش‌تر از مومنین در ماه مبارک خبر داد.
کد خبر: ۶۰۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 13 May 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جزایری اصل در جلسه هماهنگی برنامه های ماه رمضان، مساجد را مهمترین پایگاه دینی و مذهبی ذکر کرد و افزود: باید همواره زمینه را برای حضور اقشار مختلف مردم فراهم کرد و در این میان پاکیزه بودن این مکان می تواند نقش تعیین کننده ای در جذب نمازگزاران داشته باشد.

وی افزود: به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان توسط متولیان مربوطه کلیه مساجد موجود در شهرستان شادگان غبار روبی می شوند.

حجت الاسلام جزایری اصل با اشاره به فضیلت تمیز کردن مسجد در روایات اسلامی عنوان کرد: همانطور که مومنان نظافت و پاکیزگی را برای خانه خود می پسندند محیط مقدس مسجد را که عبادتگاه بندگان خالص خداست، باید پاک نگه دارند.

وی ادامه داد: در این مراسم همه قشرها به ویژه جوانان با جارو کردن، گرد گیری، عطر افشانی، غبار روبی و پاکیزگی مساجد به استقبال ماه پر فیض و برکت رمضان می روند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان درپایان گفت: اعزام بیش از ۱۵۰ مبلغ و مبلغه به کانون های تبلیغی، حلقه های تفسیری با قرآن در رمضان در مساجد شهر و روستاها، حمایت از برگزاری محافل قرآنی و مذهبی و اجرای برنامه احیاء شب های قدر از جمله برنامه های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار