سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان با رد صحبت‌های موسوی مالک این باشگاه درباره عدم شفافیت مدیرکل ورزش خوزستان در بحث مالی باشگاه، گفت: او باید بابت این تهمت‌ خود پاسخگو باشد زیرا حیدری هیچ دخل و تصرفی در بحث مالی باشگاه نداشت و ابتدای فصل از طریق آقای اسدبیک (شرکت نیشکر هفت تپه) مبلغی پول گرفتیم و خود اسدبیک نیز بارها اعلام کرد که من آن پول را به شخص ویسی داده‌ام و چگونگی هزینه آن به خودش مربوط می‌شود.
کد خبر: ۶۰۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 14 May 2018

عبدالله ویسی اظهارکرد: ابتدای فصل و زمانی که هیچ کسی مسوولیت استقلال خوزستان را بر عهده نمی‌گرفت، افشین حیدری پای کار بود تا تیم دوباره احیا شود و سهمیه استان از دست نرود. او با مسوولیت خودش من را به تیم آورد و تمام کارهای مربوط به استقلال خوزستان را انجام داد.

وی ادامه داد: ابتدای فصل هم از طریق آقای اسدبیک (شرکت نیشکر هفت‌تپه) مبلغی پول گرفتیم که آقای حیدی، استاندار و حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان در جریان کار و چگونگی هزینه آن برای تیم هستند، در ضمن اولا تمام بازیکنان شاهد هستند که آن پول چگونه هزینه شد و دوما چرا اکنون باید موسوی در خصوص حیدری اظهارنظر کند. او باید از حیدری بابت حفظ سهمیه استان قدردانی کند، نه این‌که به او تهمت بزند.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: خود آقای اسدبیک نیز بارها اعلام کرد که من آن پول را به شخص ویسی داده‌ام و چگونگی هزینه آن به خودش و نه فرد دیگری مربوط می‌شود. ما هم نه تنها یک ریال از پول را برنداشتیم، بلکه از جیب خودمان هم برای تیم هزینه کردیم. پول موسی کولیبالی و پاداش برد در جام حذفی برابر تراکتورسازی را هم من پرداخت کردم. حتی به آقای حیدری گفتم که از جیب خودم هزینه کردم و او گفت اگر پولت را ندادند، خود من آن را به تو بر می‌گردانم. حیدری اقدامات ارزشمندی برای استقلال خوزستان انجام داد و فوتبالی‌ها این را درک می‌کنند نه افراد اقتصادی.

وی افزود: اکنون آن‌هایی که به حیدری تهمت زده‌اند باید پاسخگو باشند. او در بحث مالی باشگاه هیچ دخل و تصرفی نداشت و تمام اقداماتش قانونی بود و حتی از جیب خودش برای باشگاه هزینه کرد. بارها به بازیکنان پاداش داد و هر وقت به مشکلی بر می‌خوردیم تنها حیدری و استاندار خوزستان پای کار بودند که از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

ویسی درباره این صحبت موسوی که حیدری به دلیل عدم شفافیت مالی از ریاست هیات مدیره باشگاه عزل شد، گفت: اگر موسوی سندی در این خصوص دارد، ارائه دهد و چرا با افکاری مردم بازی می‌کند. آن 20 درصدی هم که ابتدای فصل به بازیکنان دادیم با لطف آقای اسدبیک بود. تهمت زدن به مسوول ارشد ورزش استان تهمت به تمام مسوولان خوزستانی است. آن‌ها اگر تجریه کافی داشتند، این گونه حرف نمی‌زدند و فکر نمی‌کنم حیدری در قبال این تهمت کوتاه بیاید.

وی عنوان کرد: آقای حیدری حق دخالت در موضوعات مالی را نداشت و تنها لطف کرد که پای تیم ماند. آن زمان که موسوی مالک شد از حیدری خواهش کرد که به تیم کمک کند و او هم به خاطر خوزستان پای تیم ماند. امیدوارم موسوی برای تهمت‌هایش به حیدری پاسخ قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار