نماینده بندر ماهشهر، هندیجان و امیدیه:
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام گفت: وضعیت تبدیل بندر امام خمینی(ره) به شهرستان و شهرک طالقانی به شهر باید مشخص شود.
کد خبر: ۶۰۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ 13 May 2018

علی گلمرادی در جلسه مشترک با شهردار و مدیران شهرداری بندر ماهشهر اظهار کرد: بدون واهمه باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای پیشرفت شهرستان تلاش کنیم، افزود: باید در این مسیر از اصول و قواعد خاص موجود پیروی و در مقابل هیاهو و جنجال‌آفرینی‌ها با شهامت برخورد کنیم.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در خانه ملت با تأکید بر لزوم تسریع در تبدیل بندر امام به شهرستان و شهرک طالقانی به شهر، خاطرنشان کرد: وضعیت بندر امام و شهرک طالقانی باید تعیین تکلیف شود.

وی یادآور شد: بحث شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) که از قبل از انقلاب پیگیری شده باید به سرانجام برسد اما در این مسیر نباید کوچک‌ترین حقی از بندر ماهشهر تضییع شود.

گلمرادی تأکید کرد: بدون ترس و دغدغه و واهمه باید موضوعات را پیگیری کنیم؛ به کسانی که از بیرون گود جوسازی می‌کنند نیز نباید توجه کرد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نقش مهم شهرداری و شورای شهر اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر در جلب رضایتمندی شهروندان نقش بسیار مهمی دارد. باید همت کنیم تا در سال ۹۷ اتفاقات مهمی رخ دهد.

وی با تقدیر از عملکرد شهرداری بندر ماهشهر گفت: عملکرد شورا و شهرداری در مدت اخیر به ویژه در ایام نوروز مایه آبرومندی و سرافرازی بندر ماهشهر شده است.

گلمرادی با تأکید بر لزوم استمرار روند خدمات شایسته شورا و شهرداری بندر ماهشهر، اضافه کرد: باید برای توسعه و پیشرفت بندر ماهشهر از تمام ظرفیت‌های استانی و ملی استفاده شود و در این راه پشتیبان و حامی شهرداری و شورای شهر خواهم بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: بندر ماهشهر با وجود بیش از 20 شرکت پتروشیمی پیشرفت مناسبی نداشته در حالی که شهری همچون اصفهان تنها با داشتن یک صنایع فولاد توسعه بسیار خوبی پیدا کرده است.

وی افزود: صنایع پتروشیمی چندان بی‌تمایل نیستند که برخی اختلافات بین بندر ماهشهر و بندر امام وجود داشته باشد و ادامه پیدا کند و در این میان منافع آنها به تهران برسد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار