مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حوزه استانداری خوزستان امروز (23 اردیبهشت) برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 13 May 2018

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مدیرکل پیشین حوزه استانداری خوزستان، اظهار کرد: تجارب ایشان نقش اثرگذاری در حوزه‌های مختلف برای من داشت و همچنان از تجارب و تخصص ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: حسن خلق، گذشت و انصاف در قضاوت از مشخصات بارز ایشان است و اقداماتی که در حوزه استاندار انجام می‌داد و کارهایی که مدیریت می‌کرد موجب می‌شد بسیاری از مشغله‌های من کم شود. زحمات ایشان در حوزه‌ها و مدیریت‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست و سوابق اجرایی گسترده ایشان کمک می‌کرد تا علاوه بر انجام مسوولیت‌های حوزه استاندار، هماهنگ‌کننده‌ی استاندار، معاونین و مدیران کل باشد.

استاندار خوزستان ادامه داد: من از سال 81 با ایشان آشنایی داشتم و در این مدت نیز کارهایی که نیاز به پیگیری داشتند و پروژه‌های بزرگ و موثر را در دست داشتند و پیگیری می‌کردند.

شریعتی تصریح کرد: امیدواریم تجربه گرفتن‌ از کارها باعث پیشرفت و توسعه رفاه استان و مردم شود و همه در کنار هم خواهیم بود و از توان و قدرت خود استفاده خواهیم کرد تا امور به خوبی انجام شود.

همچنین سید لطف‌الله هاشمی، مدیرکل پیشین حوزه استانداری خوزستان با اشاره به سابقه آشنایی خود با استاندار خوزستان، اظهار کرد: در دومین روزی که ایشان به عنوان استاندار منصوب شد، طرح مدیریت حوزه استاندار را عنوان کرد که نشانگر حسن اعتماد ایشان بود.

وی افزود: ابلاغ بازنشستگی من در روز 27 اسفند 96 صادر شد و من به استاندار گفتم آمادگی دارم که فردی در جای من قرار گیرد و این امر را تا هفته گذشته یادآوری می‌کردم تا بالاخره این اتفاق افتاد.

مدیرکل پیشین استانداری خوزستان با اشاره به سوابق اجرایی خود، عنوان کرد: من 26 سال معاون سازمان برنامه و بودجه و شش سال نیز رییس سازمان مرکز آموزش مدیریت دولتی بودم و علاقه‌‌مندی من به طور عمده به فعالیت‌های پژوهشی بود؛ هیچ‌گاه برای تصدی سمت‌ها تلاشی نداشتم.

در این مراسم، علی عماد به عنوان مدیرکل جدید حوزه استانداری خوزستان معارفه و از زحمات سید‌لطف‌الله هاشمی، مدیرکل پیشین حوزه استانداری خوزستان تقدیر شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار